Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار پرویز آبسالان روز یکشنبه در رزمایش کمک مومنانه اظهارداشت: رزمایش کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد که مجموعه سپاه و بسیج در این امر پیشران بودند.
وی افزود: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم و تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمنان ما امروز باید از شهید سلیمانی بیشتر بترسند تا سردار سلیمانی چرا که شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شده و این مکتب است که همه جوانان را در این مسیر سوق داده و در این مسیر قدم خواهند برداشت تا بتوانند راه این عزیز را ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهمی که در شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد خلوص نیت و ایمان ایشان است زیرا این شهید در شرایط سخت عملیات‌ هیچگاه نماز شب ایشان غذا نمی‌شد و همه کارها را برای خدا انجام می‌داد.
سردار آبسالان خاطرنشان کرد: در طول چهل سال مبارزه شهید سلیمانی هرجا دیدند که مظلومی تحت ظلم است بر اساس وظیفه انقلابی خود حضور پیدا می‌کرد که ویژگی مهمی است.
وی ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی شهید حاج قاسم نیز زبان زد است چرا که ایشان همه وجود خودش را وقف انقلاب کرد و برای حفاظت از اسلام و انقلاب و مردم در هر جایی که نیاز بود ذره‌ای درنگ نکرده و در همه صحنه‌ها حاضر شدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ویژگی دیگر حاج قاسم ولایتمداری است که این موضوع در وصیت‌نامه این شهید نیز به زیبایی بیان شده که عنوان می‌کند که مواظب باشید دست از اوامر رهبر حکیم انقلاب بر ندارید چرا که فردای قیامت باید پاسخگوی آن باشید زیرا ولایت یکی از نعمت‌های الهی است که اگر مراقب آن نباشیم دچار خسران خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما امروز به دشمنی با کشورمان می‌پردازد می‌دانند که اگر مردم عالم بیدار شوند قطعا دنیای مستکبران از بین می‌رود به همین دلیل در رابطه با انقلاب اسلامی دشمنی می کنند.
سردار آبسالان بیان کرد: امروز مردم مظلوم همه عالم چشم امیدشان به انقلاب اسلامی است زیرا فرماندهی شهید حاج قاسم و کمک مردم سوریه داعش را از بین بردند.
وی ادامه داد: یکی از کارهایی که شهید سلیمانی انجام داد کمک به سیل زدگان خوزستان بود که همه گروه‌های جهادی فراخوان دادند و به کمک مردم شتافتند و این از برکات کمک آن شهید بزرگوار است.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید از نوع زندگی و روش زندگی آن بزرگوار الگو گیریم تا بتوانیم این مسیر مقدس را ادامه دهیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی سیستان و بلوچستان شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان