Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «زهرا مغانی» پدیده ۱۸ ساله تیم ملی و باشگاه پیکان با قراردادی رسمی به تیم سرشناس پورتو ملحق شد. تیم والیبال زنان پورتو هم‌اکنون در صدر جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی می‌کند. مغانی با پیوستن به پورتو، جوان‌ترین والیبالیست ایرانی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سمیرا ایمانی» درباره انتقال این نابغه جوان والیبال ایران به تیم زنان پورتو پرتغال به خبرنگار ایرنا گفت: زهرا مغانی یکی از استعدادهای والیبال زنان ایران است که توانایی بازی در لیگ‌های بزرگ را دارد. او بازیکن جوانی است و در ابتدای راه قرار دارد. مغانی در لیگ پرتغال و در تیم بزرگ پورتو می‌تواند تجربه خوبی را کسب کند و در نهایت به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. البته مغانی در تیم‌های پایه پورتو بازی خواهد کرد و با توجه به توانایی در ادامه به تیم اصلی اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت راه یافتن مغانی به تیم بزرگسالان پورتو وی این فرصت را خواهد داشت که هم در لیگ پرتغال و هم در قهرمانی اروپا به میدان برود و این یک تجربه گران‌بها است.

مربی تیم والیبال پورتو این را هم گفت: قراردادم با این باشگاه یکساله است اما به دیر صادر شدن ویزا سفرم به پرتغال با تاخیر انجام شد. روز گذشته (شنبه) به پرتغال رفتم تا کارم را با تیم بزرگسالان پورتو شروع کنم. امیدوارم تجربه حضور در پورتو به من کمک کند تا در آینده آن را در اختیار ورزش ایران قرار دهم. 

 مهدی طارمی، سمیرا ایمانی و زهرا مغانی سه ورزشکار ایرانی هستند که در رشته‌های فوتبال و والیبال به عضویت باشگاه ورزشی پورتو پرتغال درآمدند. طارمی اکنون با هشت گل زده یکی از موثرترین بازیکنان لیگ پرتغال در فصل جدید به شمار می‌رود.

برچسب‌ها پورتو لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پورتو لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی پورتو لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد