Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:19:39 GMT

رخت عزای سردار دلها بر تن تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۸۷۶۱

رخت عزای سردار دلها بر تن تهران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان با اختصاص اکثر سازه‌های فرهنگی در بیش از ۵۰ هزار مترمربع، حال و هوای شهر را برای سوگواری ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی آماده کرده است.

عرشه پل‌ها، سازه‌های فرهنگی و تبلیغاتی، پرتابل‌ها و استندها در سراسر تهران به اکران یادبودهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی در این ایام، نگارگذر «مرد میدان» درباره شهید حاج قاسم سلیمانی است که در شش پرده از امشب تا ۱۶ دی ماه در خیابان انقلاب از محدوده پل کالج تا میدان انقلاب اجرا می‌شود. این نگارگذر، درواقع روایت زندگی سردار در شش مقطع است: «روایت زندگی، روایت خدمت، روایت جهاد، روایت مقاومت، روایت بدرقه و روایت عاشقی» که هر شب یکی از این روایت‌ها اکران خواهد شد.

همچنین نگارگذر دیگری حاوی دلنوشته‌ها و عکس‌های سردار نیز در پیاده‌روهای شهر اجرا می‌شود.

همزمان، برنامه‌های متنوعی مانند برپایی موکب‌های عزاداری، نمایشگاه‌های عکس فرزندان شهدای مدافع حرم، دیوارنگاره‌ها و پوسترهای حاوی تصاویر و دست‌نوشته‌های سردار حاج قاسم سلیمانی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان، در تمامی شهر برگزار می‌شود.

اکران سازه‌های مرتبط با این رویداد عظیم، از امروز آغاز شده و تا دوشنبه در سالروز شهادت سردار به طور کامل اجرا خواهد شد.

به همین مناسبت نیز شامگاه امشب، برج بزرگ آزادی، میدان انقلاب و ساختمان پلاسکو، از طریق ویدئو مپینگ، میزبان روایت‌هایی از این بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب اسلامی خواهند بود.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز در روز پنجشنبه همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه فاطمه (س) برگزار می‌شود و بر همین اساس تمامی سازه‌های فرهنگی و تبلیغاتی از میدان فردوسی تا انقلاب و معراج شهدا به این موضوع اختصاص یافته است.

برچسب‌ها سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران سازمان زیباسازی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • روایت جدید علیرضا دبیر از داستان خبرساز حسن یزدانی
  • روایت دبیر از تصمیم اتخاذ شده برای «یزدانی»/ربطی به «تیلور» نداشت
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری