Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزار سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان این روزها میزبان میهمانانی از سراسر دنیا شده است. دوستدارانی که هر ساله با نزدیک شدن به 13 دی ماه تنها برای شناخت ابعاد شخصیتی این شهید والامقام خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند. مردی که به تعبیر رهبری ثابت کرد «می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روزنامه ایران/ هر چند ایشان اهل تظاهر و لاف‌زنی نبودند و از دیده شدن فرار می‌کرد اما تشییع میلیونی و برگزاری مراسم بزرگداشت باشکوه مردمی ایشان که هر ساله در سالگرد شهادتشان برگزار می‌شود اولین پاداش و جزای الهی به اخلاص ایشان در دنیا بوده است. کرمان زادگاه و آرامگاه سردار دل‌ها این روزها حال و هوای دیگری دارد. در جای جای استان کرمان می‌توان نشانی از سردار سلیمانی، مردی که رهبری ایشان را «واقعیت ماندنی و تا ابد زنده»، خوانده‌اند را یافت. این روزها همزمان با سالروز شهادت سردار شهید، کرمان شلوغ شده اما وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رفاه مسافران در حال خدمت‌رسانی هستند و تمامی مسیرهای ورودی به گلزار شهدا و جنگل قائم از سمت بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای بسته و به پیاده‌راه تبدیل شده است. مردم عاشقانه از شهرهای مختلف ایران خود را به گلزار شهدا رسانده‌اند و در صف‌های طولانی برای زیارت مزار ایشان لحظه‌شماری می‌کنند. در بین مسافران زائران پاکستانی، عراقی و لبنانی نیز به چشم می‌خورند.

موکب‌های زیادی هم برای استقبال از زائران راه‌اندازی شده و خلاصه اینکه تمام شهر دست به دست هم داده‌اند تا همانند سال گذشته مراسمی باشکوه و در خور‌شأن و شخصیت ایشان برگزار کنند.

کرمان آماده برگزاری دومین مراسم سالگرد سردار دل‌ها

«سردار حسین معروفی»، فرمانده سپاه استان کرمان در مراسم اختتاییه جشنواره «سلیمان سلامت» در این خصوص اظهار داشت: امسال 17 کارگروه ذیل ستاد دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان فعالیت کرده و با شعار «مرد میدان» بیش از 170 برنامه را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور میلیونی مردم در این ایام ۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در محدوده گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده و زمینه اسکان روزانه حدود 20 هزار نفر فراهم شده است. معروفی با بیان اینکه در شهر کرمان برنامه‌های دومین سالگرد در گلزار شهدا، مصلی امام علی(ع) و بیت‌الزهرای حاج قاسم برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و کارگروه سلامت و بهداشت ستاد نیز بر آن نظارت خواهد داشت. فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه 390 تیم مراقبتی با بیش همکاری یک‌هزار بسیجی آماده خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: در کرمان مراکز واکسیناسیون ایجاد شده و تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج درگیر این کار شده‌اند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه امسال مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از 10 تا 16 دی‌ماه در سراسر کشور با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد. در همین زمینه 171 برنامه در استان کرمان برگزار می‌شود که 9 برنامه در سطح ملی خواهد بود. معروفی با بیان اینکه 10 هزار ختم قرآن از هفته بسیج در استان آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت به اتمام می‌رسد، گفت: 2 هزار و 200 یادواره شهدای خانگی در سطح استان هم از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت در استان است.  همچنین آزادسازی 63 زندانی جرایم غیرعمد و توزیع 620 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در این هفته انجام خواهد شد. فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه معرفی کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی مطالبه مردمی در استان است و امروز کرمان میزبان زائرانی از اقصی نقاط دنیا، بویژه کشورهای جبهه مقاومت است، افزود: درخواست داریم شهر کرمان در روز 13 دی ماه رسماً تعطیل شده و تعطیل رسمی اعلام شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دومین سالگرد استان کرمان دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها