Web Analytics Made Easy - Statcounter

الساندرا کمپدلی با امضای قرارداد یک ساله به صورت رسمی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد. به گزارش ایسنا، الساندرا کمپدلی مربی ایتالیایی امروز (یکشنبه) و در سیزدهمین روز سفرش به تهران، با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه‌هایش برای والیبال زنان ایران گفت‌وگو کرد.

اله در این نشست ضمن ارائه گزارشی از ۱۳ روز حضورش در ایران و بازدید از امکانات والیبال زنان ایران، برنامه‌ خود را برای آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و نظارت بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با تاکید بر پتانسیل بالای والیبال زنان ایران، هدف‌گذاری والیبال زنان ایران را برای رسیدن به آرمان‌های این رشته ورزشی تشریح کرد.

سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور زنان و صدیقه اسلامی سرپرست تیم ملی زنان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این نشست دو طرف قرارداد همکاری را امضا کردند تا الساندرا کمپدلی به مدت یک سال به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شود. این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابل تمدید تا دو سال است.

نظارت بر نحوه استعدادیابی و پرورش بازیکنان در تیم‌های ملی پایه زنان ایران نیز از دیگر محورهای همکاری کمپدلی با فدراسیون والیبال ایران خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زنان ایران تیم ملی والیبال زنان ایران واليبال والیبال زنان ایران ملی والیبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد