Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: باید از این بازی خانگی هر ۳ امتیاز را بگیریم. هر چند در همه مسابقات باید هدفمان کسب ۳ امتیاز باشد و این خواسته اصلی ما از هر مسابقه است.

وی افزود: فردا مقابل تراکتوری بازی داریم که قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای کادر فنی، بازیکنان و هواداران حریف احترام زیادی قائل هستیم. بازی حساسی مقابل آنها پیش رو داریم و باید در ادامه روند پیروزی‌ها، در این بازی نیز به برتری برسیم. برای اینکه مدعی قهرمانی باشیم، باید روند پیروزهای‌مان ادامه دار باشد. شکل تیمی ما بهتر شده و در بازی فردا نیز می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب تیم برتر میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: فردا با انگیزه بالایی به زمین خواهیم رفت. همانطور که گفتم روند تیمی ما نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و امیدوارم مقابل تراکتور نیز بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم. برای موفقیت در بازی فردا باید تمرکز داشته باشیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه پنالتی زن اول پرسپولیس مشخص است یا خیر نیز اضافه کرد: پنالتی‌زن اول تیم ما هم مشخص است. تا وقتی که مهدی ترابی در زمین است او پنالتی می زند. البته عیسی آل کثیر دوست دارد با گلزنی به تیم کمک کند و گل بزند. او برای گلزنی در هر بازی زحمات زیادی می کشد. این موضوع مهم نیست که بخواهیم خیلی به آن بپردازیم. عیسی در آن صحنه راحت پذیرفت که پنالتی زن اول ترابی است و او هم آن توپ را تبدیل به گل کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان تاجیکستانی در فهرست پرسپولیس افزود: منوچهر صفروف از بازی قبل در فهرست ما قرار داشته و در صورت نیاز مشکلی برای همراهی تیم نداشته و می تواند وارد زمین شود. البته بازیکن تاجیکستانی دیگر (وحدت هنانوف) مصدوم است.

گل‌محمدی در مورد برگزاری نشست با مجید صدری سرپرست باشگاه و اینکه گفته می‌شود قرار است یک بازیکن برزیلی جذب شود، تاکید کرد: با صدری نشست داشتم اما چه کسی متوجه شده در مورد بازیکن برزیلی حرف زدیم؟ این مسائل گمانه زنی است. فعلا هیچ گزینه ای مدنظر کادر فنی و باشگاه نبوده است.

وی افزود: هنوز تا پایان نیم فصل اول چهار هفته (به‌اضافه یک بازی در جام حذفی) فاصله داریم. ۵ بازی فشرده، سخت و سرنوشت‌ساز پیش روی ما است. ۱۰۰درصد تمرکزمان روی این مسابقات است و اصلا به بحث نقل و انتقالات وارد نشدیم. پس از نیم فصل ۲۰ روز وقت داریم تا در این مورد فکر کنیم و در جایی که نیاز باشد، تصمیم گیری کنیم.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه نام علیرضا بیرانوند نیز برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: اصلاً هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه برای جذب بیرانوند نداشتیم. ما یک دروازه‌بان آماده داریم که حامد لک است و همه می‌دانند که چقدر به او اعتماد و اعتقاد داریم. در چند روز آینده هم به دنبال تمدید قرارداد با او هستیم و دروازه‌بان اصلی ما حامد لک است. اسامی دیگری هم که در رسانه‌ها یا فضای مجازی مطرح می‌شود، درست نیست.

وی در مورد اینکه تراکتور در چند دیدار قبلی نتایج خوبی نگرفته و تاثیر این موضوع روی بازی فردا چه می‌تواند باشد؟ اظهار داشت: تیمی که چند هفته نتیجه نگرفته و مقابل ما قرار می‌گیرد، قطعاً با انگیزه، تمرکز و انرژی بیشتری حاضر می‌شود و با تمام قوا به دنبال جبران مافات است. امروز هم به بازیکنان گفتم بازی راحتی در پیش نداریم و نیاز است بیشتر از بازی سپاهان و حتی دربی، انرژی، وقت و تمرکز بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها حساس و ۳ امتیای است که باید برای گرفتن این سه امتیاز باید خیلی تلاش کرده و تمرکز داشته باشیم تا اسیر و غافلگیر نشویم. مهم است در ۹۰ دقیقه بازی که اکنون ۱۰۰ دقیقه‌ای شده، تمرکز کامل داشته باشیم و با انگیزه از شروع بازی تا پایان بازی، کارمان را دنبال کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام بازی تراکتور راحت نیست و همه باید بدانند برای رسیدن به پیروزی و کسب ۳ امتیاز، باید خیلی تلاش کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا(دوشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور خواهد رفت.

برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس