Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:51:26 GMT

توزیع ۷۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۹۹۰۷

توزیع ۷۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه همایش توزیع ۷۲ هزار بسته کمک معیشتی در گیلان در جمع خبرنگاران، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هر کس برای رضای خداوند تلاش کند خداوند نیز برای او سنگ تمام می‌گذارد. 

وی با تاکید بر اینکه پیروی شهید سلیمانی از مکتب الهی و اسلامی و حرکت شهادت گونه او منجر به این شد که سردار دل‌ها قلوب آحاد مردم باشد، گفت: حاج قاسم تمام هستی‌اش را برای اسلام گذاشت، حاج قاسم پیرو مکتب امام حسین (ع) و ائمه اطهار علیه السلام بود و همه هستی خود را در راه خدا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به موفقیت طرح حاج قاسم سلیمانی در گیلان تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در گیلان در بخش غربالگری، مواسات محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و واکسیناسیون عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشته‌است. 

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه گیلانیان مردمانی خیرخواه و نوع دوست بوده و گیلان در طرح مواسات و همدلی با مشارکت خیرخواهانه مردم نوع دوست استان توانسته موفق عمل کند، افزود: بخش اعظمی از افراد آسیب دیده از کرونا با کمک بسیج و مشارکت مردم مورد حمایت قرار گرفتند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان، سپاه را نهاد مردمی دانست که دارای پایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی است و گفت: همه عملکرد سپاه از مردم بوده و مردمی بودن سپاه در بخش‌های مختلف به اثبات رسیده است. 

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با محوریت آیت‌الله فلاحتی کمک‌های مردم را در مساجد و پایگاه‌های بسیج در محلات مختلف جمع کرده و به دست نیازمندان می‌رساند، تصریح کرد: تمامی کمک‌های معنوی و مادی مردم در محلات، در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر مردم همان منطقه توزیع می‌شود. 

به گزارش فارس، با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسؤولان تعداد ۷۲ هزار بسته کمک معیشتی به نیت ۷۲ تن از یاران با وفای امام حسین علیه السلام در استان گیلان توزیع شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان امام حسین شهید استاندار گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه قدس گیلان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس

محسن سلیمانی فرمانده انتطامی چالوس در جمع خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات اشیا تاریخی به تعداد ۳۰۸ قطعه، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام کشف شد.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: این اشیاء کشف شده توسط کارشناس میراث فرهنگی تایید شده، اما هنوز قیمت گذاری نشده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است