Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شفیعیان شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش شدید باران، راه‌های ارتباطی باغگر، پازنویه، چاه تلخ، زردزال، خفت بیده، گودظهرو، انبارآباد، خلزهلدان، حسنی، دابست، سکده و شیردان از روستاها یا آبادی‌های بخش مرکزی جهرم با مجموع جمعیتی حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از سمت جهرم و همچنین لارستان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: اکیپ‌های امدادی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و به محض کاهش میزان بارش باران اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرستان جهرم، گفت: تمام دستگاه‌های خدماتی و امدادی در شهرستان جهرم به حالت آماده‌باش قرار دارند و  خدمات‌رسانی به بخش‌های مختلف را از صبح یکشنبه آغاز کرده‌اند. 

از صبح یکشنبه روستای آرجویه بخش سیمکان با بسته شدن راه مواجه شده و راه ارتباطی اهالی نیمی از روستا قطع شد که گروه‌های مختلف مشغول آزاد سازی راه هستند. سهم شهرستان جهرم از بارش سامانه اخیر ۹۱.۳ میلی‌متر تا ساعت ۱۸:۳۰ شامگاه یکشنبه بوده است. باران منجر به آب‌گرفتگی معابر شهرستان جهرم نیز شده است. 

 با توجه به پیش‌بینی وقوع بارندگی شدید و به دلیل مراقبت از سلامت دانش آموزان، معلمان و اولیا و کاهش ترددهای شهری، آموزش در مدارس جهرم امروز به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد و سامانه های آموزش مجازی و مدرسه ایران دنبال شد. کلاس‌های درس در کلیه مدارس شهری و روستایی در این روز به شکل غیر حضوری برگزار و امتحانات مقطع متوسطه اول و دوم نیز به روز دیگری با توجه به اعلام مدیر مدرسه منتقل، شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آب گرفتگی تردد جاده ای بارش باران جهرم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی تردد جاده ای بارش باران آب گرفتگی تردد جاده ای بارش باران جهرم فارس شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بارش باران در برخی نقاط فارس