Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و کارخانجات در جلسه علنی سه‌شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، بررسی کلیات این طرح امروز در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی کلیات و جزئیات این طرح در دستور کار جلسه علنی روز سه‌شنبه 14 دی‌ماه مجلس قرار دارد و با توجه به فضای حمایتی که در مجلس نسبت به بخش تولید وجود دارد، این طرح به تصویب خواهد رسید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح دو محور اصلی دارد، عنوان کرد:‌ این طرح به دنبال این است که اولاً کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به هیچ‌عنوان تعطیل نشوند و از راه‌هایی مانند فروش سهام به طلبکاران، طلب آنها پرداخت شود و ثانیاً در برخی جرائم اقتصادی از اعمال مجازات زندان برای فعالان اقتصادی جلوگیری شده و دست قاضی برای اعمال مجازات‌های جایگزین بازتر شود.

اکبری با اشاره به سیاست دولت و قوه قضائیه در جهت حمایت از تولید و احیای کارخانه‌ها بیان داشت: نمایندگان مجلس نیز از ابتدای دوره یازدهم به دنبال ایجاد بسترهای حقوقی و قانونی برای جلوگیری از تعطیلی بی‌رویه واحدهای تولیدی و کارخانجات بوده‌اند چرا که در شرایط جنگ اقتصادی تعطیلی کارخانه و واحد تولیدی آن هم به هر بهانه‌ای، خیانت و ضربه به کشور است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر سه قوه هماهنگ بوده و دارای رویکرد انقلابی هستند و خروجی این هماهنگی و رویکرد مشترک نیز باید حل مشکلات کشور از جمله در بخش تولید و معیشت مردم باشد که امیدواریم با تصویب این طرح و تبدیل آن به قانون و نیز با تصویب طرح توسعه دیپلماسی اقتصادی در هفته های آینده، زمینه لازم برای حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس کمیسیون صنایع و معادن کارخانه کمیسیون صنایع و معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند