Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:24:09 GMT

آبگرفتگی معابر روستای فداغ / پل یک روستا خراب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۱۲۹

آبگرفتگی معابر روستای فداغ / پل یک روستا خراب شد

مجید غلام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بازدید امشب خود از بخش ارد و روستاهای بخش مرکزی از خدمات رسانی نیروهای امدادی و بسیج به مردم خبر داد.

وی با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر ناشی از بارندگی امشب، گفت: گروه‌های عملیاتی شهرداری و نیروهای امدادی و بسیج برای دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر گراش و روستاهای بخش ارد و مرکزی فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گراش با بیان اینکه شدت بارندگی به گونه‌ای است که وسعت آبگرفتگی‌ها را در مناطق مختلف شهر و روستا شاهد هستیم، از مردم خواست تا حدامکان از ترددهای غیرضروری در شهر و روستا بپرهیزند تا عوامل مدیریت بحران بتوانند راحت تر به کار خود ادامه دهند.

وی از خسارت به بخش از زیرساخت‌ها، تأسیسات و تخریب آبنما و پل ورودی یک روستا در بخش مرکزی خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی، تجهیزات و ماشین آلات برای خدمات رسانی و جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری از خسارات احتمالی به روستاها اعزام شدند و در حال خدمت رسانی هستند.

غلام پور با تاکید بر حفظ آرامش مردم اضافه کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل در این شهرستان در هفته جاری همه دستگاه‌های دولتی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار دارند.

کد خبر 5390644

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل گراش قاسم سلیمانی 9 دی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا سفر رئیس جمهور به قم عکس استانها حماسه نهم دی ماه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی