Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@20:21:43 GMT

رونمایی از تبلت قدرتمند ایسوس مخصوص گیمرها

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۳۹۴

رونمایی از تبلت قدرتمند ایسوس مخصوص گیمرها

ایتنا - در آستانه آغاز نمایشگاه فناوری CES اخباری در مورد عرضه یک تبلت جدید قدرتمند توسط ایسوس برای اجرای بازی‌های ویدئویی شنیده می‌شود.

تبلت یادشده فلو زد ۱۳ نام دارد و مجهز به پردازنده گرافیکی قدرتمند ایکس جی موبایل است. برخی منابع نزدیک به ایسوس مدعی شده‌اند که این تبلت قدرتمندترین تبلت بازی‌های ویدئویی در جهان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، قرار است رونمایی از این تبلت در تاریخ ۴ ژانویه در نمایشگاه CES صورت بگیرد و احتمال می‌رود این تبلت همراه با یک صفحه کلید جداشونده عرضه شود.

این تبلت دارای پرت های یو اس بی از دو نوع ای و سی است. جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود مدلی از آن با پردازنده گرافیکی جی فورس RTX ۳۰۸۰ به بازار بیاید. هنوز ایسوس به طور رسمی اطلاعاتی در مورد این تبلت و به خصوص ویژگی‌های نمایشگر و قیمت آن منتشر نکرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تبلت گیم گیمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است