Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید در اولین بازی خود در سال جدید میلادی شکست خورد.
به گزارش آریا، از هفته بیستم مسابقات لالیگا، رئال مادرید در خانه ختافه به میدان رفت که این دیدار در نهایت با برتری تک گله ختافه به پایان رسید تا رئالی ها که امیدوار بودند شروعی قدرتمند در سال جدید داشته باشند، با اشتباه مهلک مدافع خود سه امتیاز اول سال جدید را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ختافه 1-0 رئال مادرید؛ انس اونال(8): مهاجم ختافه از اشتباه میلیتائو بیشترین استفاده را کرد و با ضربه ای زیبا دروازه را باز کند و تیمش را در همان ابتدای بازی پیش بیاندازد.
بعد از وقفه تعطیلات سال جدید میلادی، رئال مادرید صدرنشین رقابت‌های لالیگا امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات مهمان ختافه بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت. بر خلاف انتظار این ختافه بود که شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 9  روی اشتباه عجیب و نابخشودنی ادر میلیتائو انس اونال را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.
در دقیقه 17 لوکا مودریچ می توانست گل تساوی رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه این ستاره کروات با بدشانسی به تیر دروازه ختافه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نیز روی دروازه ختافه ایجاد کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان تمام شود.
در دقیقه 68 رئال مادرید می‌توانست توسط کریم بنزما کار را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن در دهانه‌ در حوزه توسط مدافع ختافه به کرنر فرستاد. در دقیقه 73 یک موقعیت نصفه و نیمه دیگر برای رئال مادرید خلق شد جایی که داوید آلابا روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست گلزنی کند اما شوت این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه ختافه به بیرون رفت.
در دقیقه 76 یک فرصت فوق العاده گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت. جایی که ضربه عالی کاسمیرو با واکنش استثنایی دروازه بان ختافه همراه شد. در دقیقه 90 ایسکو که تازه به زمین مسابقه آمده بود می توانست گل تساوی بخش رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن باز هم توسط دروازه‌بان ختافه مهار شد تا رئال مادرید یک شکست تلخ دیگر را تجربه کرده باشد.
رئال مادرید در زمینه حمله و دفاع، آمار چشم‌گیری ندارد اما با این حال فاصله قابل توجهی با تیم دوم جدول ایجاد کرده است؛ لوس بلانکوس برای اطمینان از قهرمانی در لالیگا، در نیم فصل دوم عملکرد بهتری به ثبت برساند. بارسلونا و اتلتیکو مادرید امیدوارند با بهتر کردن عملکرد خود در نیم فصل دوم، به جمع چهار تیم برتر لالیگا برسند.
تا نیم فصل اول لالیگا، رئال مادرید قطعا هم در حمله و هم دفاع، فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و این دلیلی است که تیم کارلو آنچلوتی توانسته فاصله‌ای قابل توجه با سایر رقبا ایجاد کند. تیم کارلو آنچلوتی با سویای رده دومی، هشت امتیاز فاصله دارد و اختلاف آن‌ها با اتلتیکو مادریدِ قهرمان (17 امتیاز) و بارسلونا (18 امتیاز) حیرت‌آور است. با نگاه کردن به برآیند آمارهای هجومی و دفاعی تیم‌ها می‌توانیم متوجه شویم چرا بارسلونا شروع افتضاحی در فصل داشت و چرا اتلتیکو مادرید در راه دفاع از قهرمانی خود در لالیگا مدام با لغزش روبرو شده است.
می‌توان به راحتی متوجه شد چرا سویا که نمایش‌های چشم‌گیری نداشته، توانسته به راحتی به رده دوم برسد و رئال سوسیداد، رئال بتیس و حتی رایو وایکانو چطور توانسته‌اند خودشان را به عنوان مدعیان بالقوه حضور میان چهار تیم برتر جدول، مطرح کنند. رسیدن لالیگا به نیم‌فصل فرصت خوبی است که پارامترهایی مثل سرعت مستقیم، توالی‌های پاس و PPDA یا همان تعداد واکنش دفاعی به ازای هر پاس حریف را براساس سبک تیم‌ها و مربیان مختلف حاضر در لالیگای اسپانیا، مورد مقایسه قرار دهیم. در نیم فصل دوم خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند و بارسلونا به همراه اتلتیکو مادرید می‌توانند امیدوار باشند از این به بعد، شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند؛ البته شاید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ختافه رئال مادرید شکست در اولین بازی 2022 اتلتیکو مادرید رئال مادرید سال جدید نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!