Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:19:53 GMT

بیش از سه میلیون مرسوله پستی در کردستان جابجا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۸۰۵

بیش از سه میلیون مرسوله پستی در کردستان جابجا شد

طاهر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین مدت یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۲۰ مرسوله پستی از استان صادر و یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۱۶۱ فقره نیز وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تا این زمان، ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار و هشت مرسوله پستی در استان جابجا شد، افزود: سال گذشته آمار مرسوله های پستی وارده یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۷۸ فقره و صادره یک میلیون و ۲۲۴ هزار و ۴۳۰ فقره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست کردستان به رشد ۲۶ درصدی ترافیک مرسوله های پستی صادره و وارده در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال مرسوله های وارده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد و صادره ۲۹ درصد رشد داشت.

محمدی یادآور شد: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده اما روند توزیع عادی است.

وی از مردم خواست در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مراجعان، آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها کردستان شرکت ملی پست ایران سنندج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شرکت ملی پست ایران سنندج کردستان شرکت ملی پست ایران سنندج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: آب رودخانه‌های سقز، آدینان، خورخوره، سرشاخه‌های ساروق و سرشاخه‌های سیمینه‌رود از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود.

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار می‌کند: آب رودخانه‌های سقز، آدینان، خورخوره، سرشاخه‌های ساروق و سرشاخه‌های سیمینه‌رود از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود.

وی میزان حجم جریان سطحی خروجی از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را معادل ۱۲۸۴ میلیون مترمکعب اعلام می‌کند و می‌افزاید: حجم جریان سطحی خروجی از استان به سمت دریاچه ارومیه در دوره درازمدت ۱۵۶۲ میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ادامه داد: حجم جریان سطحی خروجی از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری تا پایان اسفند ۱۴۰۲ نیز معادل ۶۹۹ میلیون مترمکعب بوده است.

آریانژاد اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان در چارچوب طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی مؤظف به اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی است که از محل اجرای آنها حجم معینی آب ذخیره شده و در راستای احیای دریاچه ارومیه به کار گرفته شده است.

وی یکی مهمترین این پروژه‌ها را انسداد چاه‌های غیرمجاز دانست و گفت: از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی تا پایان سال گذشته، ۹۸۴ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که از این محل، حجم آبی به میزان ۱۴.۵۸ میلیون مترمکعب به آبخوان‌های استان برگشت داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نصب و بهره‌برداری ۵۵۰ دستگاه کنتور هوشمند را نیز از دیگر اقدامات این شرکت دانست و تصریح کرد: اصلاح ۳۶۰ پروانه بهره‌برداری و ذخیره آب از این محل به میزان ۴.۸۳ میلیون مترمکعب، جلوگیری از اضافه برداشت ۳.۲ میلیون مترمکعب آب از محل چاه‌های مجاز از ابتدای اجرای طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، انجام اقدامات لازم برنامه سازگاری با کم آبی و رهاسازی بیش از ۱.۲ میلیارد مترمکعب آب سطحی در سال به دریاچه سد شهید کاظمی (تعهد استان کردستان کمتر از یک میلیارد مترمکعب در سال است) از دیگر تعهدات و اقدامات این شرکت در راستای احیای دریاچه ارومیه بوده است.

کد خبر 748320

دیگر خبرها

  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • (ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد