Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهریار مغانلو در سپاهان درخشش زمان حضور در پرسپولیس را نداشته و به جز چند بازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در همین راستا بحث معاوضه او با یکی از بازیکنان پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاده بود اما محرم نویدکیا صراحتا اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی با جدایی مغانلو و حضوراو در پرسپولیس موافقت نمی‌کند و دوست دارد او در سپاهان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار مغانلو در بازی پرسپولیس و سپاهان هم درخششی نداشت و کلی هم از هواداران پرسپولیس کنایه شنید و حالا باید دید در ادامه راه و با توجه به حمایت‌های محرم چه عملکردی خواهد داشت. در کنار او سجاد شهباززاده هم که پارسال آقای گل لیگ برتر شده بود نتوانسته انتظارات را برآورده کند و سپاهان آشکارا درخط حمله مشکل گلزنی دارد. مشکلی که تا حل نشود خبری از پیروزی‌های شاگردان نویدکیا نخواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس سپاهان شهریار مغانلو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی

پرسپولیسی ها در دو گروه تمرین کردند.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان