Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن صحرایی امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه محمد رسول الله (ص) ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی مانند خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار و آمریکا بود که اجاره نفس کشیدن و عرض اندام را به آن‌ها نمی‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تنها آمریکا و دنیای استکبار را به ستوه آورده بود، افزود: به شکست کشیده شدن همه برنامه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های آن‌ها در خاورمیانه به خاطر مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های حاج قاسم عزیز بود و همین موضوع دشمنان اسلام و انقلاب را خشمگین و عصبانی کرده بود.

همرزم شهید سلیمانی افزود: زمانی که آمریکا و ایادی اش به زعم خود فکر کردند با ایجاد گروه تروریستی داعش و تجهیز آن علیه اسلام، می توانند به اهداف خود دست یافته و رفته رفته بر جمهوری اسلامی تسلط پیدا کنند بازهم این سردار سرافزار اسلام بود که درسی فراموش نشدنی به آن ها داد.

وی تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم در جلسه ای رسمی که همه دنیا آن را مخابره می کردند قاطعانه اعلام کرد تا 2 ماه دیگر پایان کار داعش خواهد بود و زود تر از این موعد هم به قول و وعده اش عمل کرد، دنیای خبیث استکبار تصمیم گرفت این سردار رشید را به هر شکل ممکن از پیش رو بردارد تا به خیال خام خود بتوانند راحت تر به نقشه هایشان جامه عمل بپوشانند.

وی تاکید کرد: به شهادت رساندن حاج قاسم بزرگترین اشتباه آمریکا و همپیمانانش بود، این کار آن ها نه تنها دردی از درهای فراوانشان را درمان نکرد بلکه باعث شد در تنگنایی قرار بگیرند که تنها نابودی می تواند درمانگر آن باشد.

سردار صحرایی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب از شهادت حاج قاسم و از نام ایشان هم ترس و واهمه دارند، تصریح کرد: کمترین بهای خون مطهر حاج قاسم ننگ و رسوایی است که امروز دامن استکبار را گرفته و باعث خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا شهید اسلام همرزم شهید سلیمانی واهمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد

روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت آمریکا در قضیه فلسطین و حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خصومت خود را با اسلام نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «انیس» روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت: مردم و بسیاری از کشورهای جهان برای حل و فصل مناقشه بین فلسطین و اسرائیل تلاش می‌کنند اما آمریکا هم مانند اسرائیل در قطب مقابل ایستاده و سخنان کسی را دراین‌باره نمی‌پذیرد و از این طریق موضع ضد اسلامی خود را نه تنها با فلسطین بلکه با کل جهان اسلام نشان داده است.

نوشتار می‌افزاید: مسلمانان جهان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا به شدت با اسلام مخالف است و دشمنی آشتی‌ناپذیری با اسلام دارد. وقتی آمریکا، اسرائیل را در خاورمیانه مستقر کرد، هدفش آزار و اذیت مسلمانان از طریق این ملت پلید بود.

انیس افزود آمریکا همواره مدعی احقاق حقوق بشر در جهان است، اما اکنون ثابت شد در فلسطین به واسطه این کشور، حقوق بشر در سطح بالایی نقض شده است.

نویسنده با تاکید بر این که آمریکا به سمت زواول پیش می‌رود، تأکید کرد: امروز یا فردا، فلسطین دولت مستقل خود را تشکیل می‌دهد و جهان نیز او را به رسمیت خواهد شناخت.

افغانستان: آمریکا با حمایت از جنایات اسرائیل در غزه چهره واقعی خود را به جهان نشان دادطالبان: جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

روزنامه چاپ کابل تصریح کرد: بزرگترین اشتباه آمریکا در قبال فلسطین، حمایت از جنگ و جنایت اسرائیل علیه بشریت است و این حمایت غیرقانونی آمریکا باعث می‌شود ملت‌های آزاده جهان در مقابل آن مقاومت نشان دهند و از این کشور روی برگردانند زیرا کشتار جمعی و نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

پیش از این نیز، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان با اشاره به حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی گفته بود: آمریکا با حمایت خود از اسرائیل و جنایات آن چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟