Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی گروه توسعه ملی، در حکم های « بابک سعیدی» آمده است:  «داوود حمزه» معاون سابق سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و «محمد شهسواری»، عضو سابق هیات مدیره شرکت پاکسان و نایب رییس سابق هیات مدیره شرکت مخابرات به جای «مجید محسنی مجد» و «علی ملکی» به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی محمد حلمی»، مدیرکل سابق همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز از سوی صندوق بازنشستگی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت معرفی و جایگزین «سید جواد موسوی» شد.

 همچنین بر اساس تصمیم هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر،«حسین معین‌زاد» به عنوان سرپرست شرکت معرفی شد.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، مشاور مدیران عامل بانک های ملت و رفاه کارگران، رئیس و نایب رئیس هیات مدیره شرکت داده‌پردازی ایران، عضو هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک، مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد و سرپرست اداره کل فنی و مهندسی قوه قضاییه سوابق « حسین معین زاد» محسوب می‌شود.

پیش از این «مجید محسنی مجد» مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بود.

برچسب‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی علی ملکی شرکت توسعه صنایع بهشهر قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی علی ملکی شرکت توسعه صنایع بهشهر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی علی ملکی شرکت توسعه صنایع بهشهر قوه قضاییه شرکت توسعه صنایع بهشهر هیات مدیره شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد