Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:57:24 GMT

جانباز ۷۰ درصد «سوسرایی» به یاران شهید خود پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۱۷۱

جانباز ۷۰ درصد «سوسرایی» به یاران شهید خود پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ایثارو شهادت ایرنا،‌ مراسم تشییع پیکر این شهید معظم فردا (سه شنبه) از مقابل بیمارستان طالقانی به سمت گلزار شهدا امام‌زاده یحیی ابن زید(ع) شهرستان گنبد کاووس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

جانباز ۷۰ درصد سوسرائی سال ۱۳۴۳ در شهرستان گنبد کاووس استان گلستان متولد شد و سال ۱۳۶۳ بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهیدان گرانقدر «محسنی‌فر» آسمانی شد

«حاج صفرعلی محسنی‌فر» پدر شهیدان گرانقدر «محمدتقی و رضا محسنی‌فر» از استان یزد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر شهید امروز دوشنبه از روضه رضوان به طرف آستانه مقدسه حضرت خدیجه خاتون(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید محمدتقی محسنی‌فر دوازدهم تیر ۱۳۳۷، در محله مهرجرد از توابع شهرستان میبد به دنیا آمد و دهم مهر ۱۳۵۹، با سمت فرمانده گردان در خرمشهر بر اثر انفجار خمپاره به شهادت رسید.

پیکر او را در گلزار شهدای شهرستان خرمشهر به خاک سپردند. 

برادرش رضا محسنی‌فر هم سوم شهریور ۱۳۴۶ در شهرستان خرمشهر به دنیا آمد و پانزدهم مرداد ۱۳۶۲ با سمت تک‌تیرانداز در حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد. مزار این شهید والامقام در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد قرار دارد. 

پدر شهیدان والامقام «محزونی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم «غلامحسین محزونی» پدر شهیدان والامقام «علی‌اصغر و اسکندر محزونی» از استان گلستان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پدر معظم شهیدان محزونی امروز دوشنبه در شهرستان گنبد کاووس تشییع و سپس در قطعه شهدای گلزار یحیی بن زید (ع) در جوار فرزندان گرامیش به خاک سپرده شد.

شهید علی‌اصغر محزونی در ۲ فروردین ماه ۱۳۵۰ دیده به جهان گشود و در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی مریوان بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسکندر محزونی ۱۰ دی سال ۱۳۳۸ دیده به جهان گشود و ۰ بهمن ماه ۱۳۶۰ در درگیری با دشمن بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان گرانقدر «عموزاد» به فرزندان برومندش پیوست

«حاج‌علی عموزاد» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «محمدرضا و اصغر عموزاد» پس از سالها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان محمدرضا عموزاد متولد ۱۳۴۳ در سال ۱۳۶۴ در فاو و اصغر عموزاد متولد ۱۳۴۷ در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پیکر مطهر این الگوی استقامت و مقاومت امروز دوشنبه در روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه مازندران تشییع و در جوار فرزندان برومندش آرام گرفت.

همسر و مادر شهیدان معظم «موسوی» آسمانی شد

مرحومه مغفوره «حاجیه خانم سیده صبریه موسوی» همسر گرامی شهید والامقام «سید کاکاجان موسوی» و مادر گرامی شهید معظمه «سیده حمیده موسوی» دارفانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

پیکر مطهره مرحومه مغفوره «حاجیه خانم سیده صبریه موسوی»، در جوار امامزاده سید حسن (ع) شهر مهران تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «سید کاکاجان موسوی» در ۱۹ آبان‌ سال ۱۳۷۵ در منطقه چنگوله به فیض شهادت نائل آمد و شهیده گرانقدر «سیده حمیده موسوی» نیز ۱۴ شهریور سال ۱۳۵۹ در بمباران هوائی شهر مهران به شهادت رسید.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فرزندان شهیدش پیوست بر اثر اصابت شهادت نائل پدر شهیدان محسنی فر پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد