Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:53:00 GMT

بازگشت مس به جاده پیروزی با گلباران نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۲۲۲۱

 تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت 14 امروز (دوشنبه)، در اولین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که مس با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

سیدمهدی حسینی در دقیقه 30، فراز امامعلی در دقیقه 54 و محمدرضا سلیمانی در دقیقه 87 دروازه نفتی‌ها را گشودند و ششمین پیروزی نارنجی‌پوشان را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان که در سه هفته گذشته لیگ از کسب پیروزی بازمانده بود، با 22 امتیاز به جایگاه چهارم جدول صعود کرد. همچنین نوار شکست‌ناپذیری‌های شاگردان علیرضا منصوریان هم پس از سه بازی پاره شد و آنها موقتاً در رتبه دوازدهم جدول باقی ماندند.

علی زارع از مس و شروین بزرگ و رضا یزدان‌دوست از صنعت نفت، بازیکنانی بودند که با کارت زرد کمیل غلامی مواجه شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس مس رفسنجان لیگ برتر ۲۱ نفت آبادان ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی