Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ حجت الاسلام فرهاد عاصمی روز دوشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سروآباد اظهار داشت: مکتب سردار دلها مکتب مقاومت و آزادی و ایستادگی بود مکتبی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بود.

وی افزود: سردار سلیمانی شهیدی است که تمام عمر خود را صرف خدمت به اسلام و مسلمین کرد و هیچگاه در فکر مقام و منصب نبود و زمانی که از ایشان خواستند خود را کاندیدای ریاست جمهوری کند گفت که او کاندیدای میدان نبرد و تیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری شهرستان سروآباد یادآور شد: سردار سلیمانی با شهادت خود راه ایثار و ایستادگی و نبرد علیه دشمنان را به ما آموخت و هیچ وقت عاشق مال و ثروت دنیا نبود فقط به عشق خدا و قرآن علیه دشمنان جنگید و این همان راهی است که شهیدان رفتند.

وی اضافه کرد: دشمنان در میدان نبرد در برابر این شهید بزرگوار شکست خوردند و چاره ای جز شهادت ایشان نداشتند و شب و روز در فکر  نقشه و توطئه بودند تا این شهید را ترور کنند چون واقعا از دست شهید سلیمانی به ستوه آمده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عاصمی افزود: سردار سلیمانی فردی دلسوز، انقلابی و خدمتگزار به نظام و انقلاب بود و یک ذره از فرمان مقام معظم رهبری خطا نمی رفت و وظیفه خود را خدمت به اسلام و مسلمین می دانست.

رییس دادگستری شهرستان سروآباد افزود: سردار سلیمانی محبوب همه ملت ایران و ملت های مسلمان جهان بود و اکنون بعد از ۲ سال از شهادت این بزرگمرد تاریخ هنوز که هنوز است نام و خاطر وی در اذهان باقی است و تا ابد نیز در اذهان باقی خواهد ماند.

امام جمعه سروآباد نیز در این مراسم با تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: وجود سردار سلیمانی خاری زهرآلودی بود در چشم دشمنان اسلام و مسلمین و تا روزی که زنده بود دشمنان راحت نمی توانستند بنشینند.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی افزود: دشمنان تصور می کردند که با شهادت سردار سلیمانی می توانند جبهه مقاومت را شکست دهند اما همه نقشه های شوم و شیطانی آنها خنثی شد چرا که همه ملت ایران قاسم سلیمانی هستند.

وی تاکید کرد: شکست داعش و پایان حکومت این گروهک تروریستی در جهان، ‌ شکست دشمنان در منطقه و بیرون کردن آمریکا و همپیمانانش در منطقه نتیجه زحمات و تلاش های شبانه روزی این شهید بزرگوار است.

وی با تبریک سالروز ۹ دی نیز اظهار داشت: ۹ دی سال ۱۳۸۸ حماسه تاریخی ملت ایران خلق شد حماسه ای که برای همیشه در تاریخ ماندگار است و دشمنان شکست سنگینی خوردند و به این نتیجه رسیدند که این انقلاب و این نظام در بین ملت ایران مقدس است و دشمنان نمی توانند ملت ایران را از این انقلاب دور کنند.

قرائت قطعنامه و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون)، در مسیر فرودگاه بغداد ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها کردستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ایرنا مقام معظم رهبری سروآباد جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ایرنا کردستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ایرنا مقام معظم رهبری سروآباد جهان و سردار سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا