Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن گفت: همه بازیکنان ما می دانند اگر کوچک ترین لغزشی داشته باشند، جایشان را از دست می دهند.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد:

بازی سختی برای ما بود و تا قبل از گل اول فجر منسجم دفاع می کرد و ما هم نتوانستیم موقعیت خاصی ایجاد کنیم اما با فشاری که آوردیم توانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن یک مقدار شرایطمان بهتر شد و توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم و به گل دوم برسیم.

او درباره عملکرد داور گفت:

در نیمه دوم توانستیم بازی را حفظ کنیم و هیچ موقعیتی به حریف نداریم. از بازیکنانم تشکر می کنم که جانانه جنگیدند و شرایط تیم را خوب درک کردند. داور بازی امروز خوب و بی نقص قضاوت کرد. به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی را به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم می کنیم و امیدوارم با بردهایمان دوباره آن ها را خوشحالی کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت مصدومیت قریشی بیان کرد:

با توجه به فشردگی بازی ها مصدومیت ها بیشتر شده است. او آسیب دید و باید ببینیم وضعیتش به چه شکل است. امیدوارم جزئی باشد و به بازی بعدی برسد.

او در خصوص عملکرد میلاد جهانی گفت:

با توجه به خصوصیاتی که او دارد، در اوایل فصل در قالب تاکتیکی ما قرار نمی گرفت. او را مقداری جلوتر آوردیم و خداراشکر جواب داد و در چند بازی گذشته هم خوب کار کرد. وقتی کارش را به خوبی انجام داد، تعویضش کردیم تا جوانان را به بازی بیاوریم. البته همه بازیکنان هم زحمت کشیدند.

تارتار با بیان اینکه “پیروزی مقابل رایکا بسیار به ما کمک کرد،” گفت:

جوان‌ترها در آن بازی خوب جایشان را محکم کردند و ما را متقاعد کردند که باید از آن ها استفاده کنیم و ما هم حقشان را به آنها دادیم. رقابت در تیم ما وجود دارد و همه بازیکنان ما می دانند اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشند، جایشان را از دست می دهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم