Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، امید احمدی روز دوشنبه در دیدار فرمانده سپاه شهرستان رباط‌ کریم و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان ، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) اظهار داشت: خودم را یک بسیجی میدانم و هیچ وقت خود را از بدنه بسیج جدا ندیده و نخواهم دید.

وی افزود: بسیج برخاسته از دل و بدنه مردم است و بسیج‌ مستضعفین یک نیروی مخلص است که خود را فدای مردم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ، نقش سپاه و بسیج را در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی با اهمیت دانست و گفت:بسیج و سپاه در کنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه حضور دارند.  

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با اشاره به کاستی های موجود در کشور و شهرستان تصریح کرد: با کمک بسیج می توان مشکلات موجود را برطرف کرد تا رضایت مردم حاصل شود.

احمدی ابراز داشت: عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکلات محرومان و اصرار برای فرامین تدوین شده نظام مقدس اسلامی از اهداف دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد:شهرستان رباط کریم پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد و همه باید از سرمایه گذاران ملی که برای شهرستان قدم بر می‌دارند حمایت کنند تا رونق اقتصادی شکل بگیرد.  

فرماندار رباط کریم ، الویت مجموعه اجرایی شهرستان را خدمت به مردم بدون حاشیه دانست و گفت: همه باید با همدلی و هم افزایی برای یک نظام و یک دولت و مردم قدم بردارند.

احمدی تصریح کرد: ادارات و ارگان‌ها باید با بسیج تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و از ظرفیت های گروه های جهادی برای کمک به جامعه محرومین استفاده شود.  

فرماندار رباط‌ کریم در ادامه بیان داشت: باید کاستی ها در شهرستان به صورت محله ای شناسایی و خدمات فرهنگی و عمرانی براساس نیاز مناطق به صورت عادلانه توزیع شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران ایرنا سازمان بسیج مستضعفان رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران ایرنا سازمان بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی ایران ایرنا سازمان بسیج مستضعفان رباط کریم رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر