Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان و اصفهان پیگیری شد. ضمن این‌که دیدار تیم‌های جوانان زرتشتی و ستارگان فارس، ساعت ۱۴ فردا سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در سالن یگانگی شهر یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان با پیروزی ۳ بر صفر باریج اسانس کاشان برابر تیم بانوان ورامین میزبانی آغاز شد و باریج دهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کردند.  

نماینده کاشان هرچند که با این پیروزی، هم‌امتیاز سایپا (۳۲ امتیاز) شد اما با توجه به این‌که نارنجی‌پوشان یک برد بیشتر از باریج‌اسانس دارند، تیم کاشانی باز هم در جایگاه سوم باقی ماند.

تقابل مس رفسنجان و مهرسان به‌عنوان تیم‌های پنجم و ششم جدول، در زمره بازی‌های جذاب هفته سیزدهم بود؛ آن هم در شرایطی که مسی‌ها امروز نخستین بازی خود را در تهران برگزار کردند و انتقام شکست دور رفت را از مهرسان گرفتند.

با این پیروزی مس با کسب ۶ برد و ۱۹ امتیاز جایگاه خود را در رده پنجم تثبیت کرد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم، تیم صدرنشین ذوب‌آهن درحالی از خودروسازان پیکانی میزبانی کرد که توانست با تحمیل شکست سه بر صفر بر حریف، روند پیروزی‌های بدون شکستش را همچنان حفظ کند.

در آخرین بازی امروز، خودروسازان سایپا در تهران میزبان ریف اصفهان بودند. شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا موفق شدند در سه ست متوالی میهمان اصفهانی خود را شکست دهند و با رساندن جمع امتیازاتشان به عدد ۳۵، همچنان رقیب خطرناکی در رده دوم جدول، برای ذوب‌آهن صدرنشین باشند.

در پایان هفته سیزدهم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سایپا، باریج‌اسانس کاشان و پیکان به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

** نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

مهرسان صفر – مس رفسنجان ۳؛ (۲۲-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۱۴-۲۵)

باریج‌اسانس کاشان ۳ – بانوان ورامین صفر؛ (۲۵-۱۶)، (۲۵-۱۴)، (۲۵-۱۶)

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – پیکان صفر؛ (۲۵-۱۶)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۲۲)

سایپا ۳ – ریف اصفهان صفر؛ (۲۵-۱۵)، (۲۵-۲۰)، (۲۵-۶)

جدول لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته سیزدهم مرحله مقدماتی (با احتساب برگزاری ۴ دیدار) بدین شرح است:

ذوب‌آهن اصفهان / ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز
سایپا / ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز
باریج‌اسانس کاشان / ۱۰ برد و ۳۲ امتیاز
پیکان / ۸ برد و ۲۴ امتیاز
مس رفسنجان / ۶ برد و ۱۹ امتیاز
مهرسان / ۵ برد و ۱۴ امتیاز
ستارگان فارس / ۴ برد و ۱۲ امتیاز
ریف اصفهان / ۴ برد و ۱۱ امتیاز
جوانان زرتشتی یزد / ۲ برد و ۷ امتیاز
بانوان ورامین / بدون برد و امتیاز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه سایپا ذوب آهن لیگ والیبال زنان باریج اسانس کاشان هفته سیزدهم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان