Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:20:29 GMT

پایگاه اورژانس جاده‌ای پیان در ایذه فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۳۹۵

پایگاه اورژانس جاده‌ای پیان در ایذه فعال شد

رضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای پیان که در مسیر شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا و بخش سوسن است پس از دو سال با جذب نیروهای متخصص فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پایگاه هم اکنون شهرستان ایذه از ۵ پایگاه فعال شهری و جاده‌ای بهره مند شد، ادامه داد: محور ایذه به پیان یکی از پرترددترین محورهای شهرستان ایذه به شمار می‌رود که سالانه شاهد تصادفات رانندگی است و غیرفعال بودن این پایگاه، باعث افزایش موارد فوتی و مصدومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای پیان با دو نفر پرسنل و یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز این پایگاه، مستقر و آماده ارائه خدمات به بیماران اورژانسی به صورت ۲۴ ساعته است.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این پایگاه بسیاری از مشکلات در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث اورژانسی کاهش یابد.

وی یادآور شد: پایگاه شماره ۲ شهری که از نیازهای اساسی بود در ماه‌های گذشته در این شهرستان شروع به فعالیت کرده است.

اسماعیلی گفت: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته ساخت پایگاه شماره ۳ شهری و پایگاه جاده‌ای هلایجان در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 5392888

منبع: مهر

کلیدواژه: فوریت های پزشکی خوزستان ایذه پایگاه فوریت های پزشکی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا الی الحبیب عکس استانها بارش برف گرگان شهید جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند