Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:00:39 GMT

سپاه آماده کمک به دولت برای حرکت در مسیر توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۳۹۶

سپاه آماده کمک به دولت برای حرکت در مسیر توسعه است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در دیدار دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر لزوم محرومیت زدایی به ویژه در نواحی روستایی و حاشیه شهرها، گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم توزیع عادلانه امکانات و سرمایه‌های کشور برای استفاده همه مردم است.

وی لازمه تحقق این امر را تلاش و مدیریت جهادی مسئولان دانست و گفت: به تمامی دستگاه‌های خدمت رسان تکلیف شده که برای محرومیت زدایی اهتمام و جدیت لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته این قرارگاه در گیلان در جهت ساخت مسکن محرومان و مددجویان، از آمادگی همه جانبه استان برای استمرار فعالیت‌های مرتبط با محرومیت زدایی خبر داد.

سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه نیز در این دیدار، دیدگاه استاندار گیلان به مقوله محرومیت زدایی را ستود و با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه در استان که شامل انجام فعالیت‌هایی در زمینه‌های ساخت مسکن محرومان، مددجویان و معلولان، تأمین جهیزیه، احداث مسجد و خانه عالم است، گفت: آمادگی لازم برای کمک به دولت در جهت اقدامات توسعه‌ای را داریم.

کد خبر 5393044

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی اسدالله عباسی استان گیلان قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا الی الحبیب عکس استانها بارش برف گرگان شهید محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی