Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه السادات حمیدیان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به کمبود نقدینگی و اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: کمبود نقدینگی و اعتبارات در تمام پروژه‌های کشور وجود دارد وامیدواریم با ریل گذاری درست و تحقق اهداف سازمان راهبردی وزارت راه آن را محقق سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نخستین اولویتی که در مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی تعریف شده، سند ملی آمایش سرزمینی است و به این منظور اسناد برنامه‌ای توسعه‌ای برای هر استان مشخص شده است.

رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و مسکن و شهرسازی ادامه داد: هدف اصلی آمایش سرزمین، توزیع متوازن تسهیلات و در نهایت ارتقا ی کیفیت زندگی در کل کشور است ومتأسفانه این برنامه‌ی راهبردی تاکنون مورد استناد واقع نشده است اما این برنامه برای هر ۳۱ استان تهیه شده است و باید اجرایی شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و نخبه وایجاد تیم‌های هیئت اندیشه ورز می‌تواند در تسریع بسیاری از امورات کمک کار دولت در هر شهر ستان باشد که امیدوارم در آینده نزدیک از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

قربانعلی ولی زاده فرماندار شهرستان بابل نیز دراین جلسه ضمن گرامیداشت ایام سوگواری بانوی دوعالم به نارضایتی در جذب سرمایه گذاری در سال‌های اخیر در شهرستان اشاره کرد و افزود: نباید عرصه برای سرمایه گذاری تنگ شود بلکه باید بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذارکه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های راه اندازی و توسعه کسب و کار است ایجاد کرد.

وی بیان کرد: شهرستان بابل دارای ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی به همجواری هفت محور مواصلاتی است و متأسفانه بسیاری از پروژه‌های این شهرستان از جمله کمربندی به علت رانشی بودن زمین وکمبود اعتبارات تکمیل نشده است.

فرماندار بابل ازجمله مشکلات دیگر شهرستان بابل را معضلی چون ترافیک، پسماند وفاضلاب وسرانه فضای سبز عنوان کرد و گفت: ه به علت کمبود نقدینگی راکد باقی مانده است.

وی در پایان سخنانش به اجرایی نشدن محدود شهری این شهرستان در ۲۵ سال گذشته اشاره کرد و افزود: بسیاری از پروژه‌های این شهرستان به علت ناکافی بودن اعتبارات شهرستانی باید برای توسعه و تکمیل آن از اعتبارات ملی استفاده کرد.

کد خبر 5393042

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای اداری قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه آمار کرونا الی الحبیب عکس استانها بارش برف گرگان شهید شهرستان بابل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی