Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:11:09 GMT

مصلح: من شاهد گریه‌های اریک بایناما بودم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۵۰۸

مصلح: من شاهد گریه‌های اریک بایناما بودم

مدافع چپ گل گهر سیرجان بعد از نمایش موفقی که برابر نفت مسجدسلیمان به جا گذاشت، اکنون به ماجرای کسر هفت امتیازی از تیمش پرداخته و آن را غیرمنصفانه می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان در شرایطی که یکی از مدعیان اصلی در کورس قهرمانی بود، با کسر هفت امتیازی شرایط نامشخصی برای ادامه فصل دارد. با این حال آنها امیدوارند این حکم در کمیته استیناف رد شود و بار دیگر در کورس حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان مصلح مدافع چپ پای گل گهر سیرجان درباره نمایش این هفته تیمش برابر نفت مسجدسلیمان می‌گوید: بازی با نفت مسجد سلیمان یک جورهایی می‌شود گفت یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما تا اینجای فصل بود. بازی با نفت مسجد سلیمان همیشه سخت است چرا که قبل از بازی مجبور به یک سفر سخت هستیم و به دلیل نبودن پرواز و مسیر طولانی زمینی از اهواز و خستگی راه و از طرفی نبود امکانات خوب در شهر اولین‌ها که اولین فرودگاه و اولین زمین ورزشی و... در اینجا بوده حتی آنتن دهی اپراتورها آنجا با اختلال مواجه است و شاید کسی باورش نشود که با بخاری برقی خودشان را گرم می‌کنند.

 به طور کلی وضعیت جالبی حکم فرما نیست. در روز بازی هم به دلیل بارندگی زمین گل آلود بود و سختی بازی دو چندان شد، حتی در پاس کاری معمولی هم توپ در زمین گیر می‌کرد ولی خب ما با تمرکز کافی وارد زمین شدیم و می‌دانستیم مجبور به برد و کسب 3 امتیاز هستیم، همین اتفاق هم رخ داد. ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

 

وی در مورد اینکه گل گهر چند هفته نتایج خوبی کسب نمی‌کرد گفت: بعد از آن کسر امتیازی که از ما صورت گرفت و یک هو از بالای جدول سقوط کردیم شرایط بدی در تیم ما حکم فرما شد و در واقع با این اتفاق تیم در یک سراشیبی قرار گرفت و حتی تا رتبه نهم، دهم سقوط کردیم، از لحاظ روحی به ما سخت گذشت و سه بازی نتیجه نگرفتیم ولی خدا را شکر با این برد امیدوارم به روند پیروزی برگردیم و به بالای جدول برسیم.

 

مدافع گل گهر در مورد بازی در پست غیر تخصصی دفاع میانی توضیح داد: من پست تخصصی‌ام دفاع چپ است ولی فکر می‌کنم می‌توانم در دفاع میانی هم عملکرد خوبی داشته باشم، در این چند ساله بعضاً در این پست بازی کردم و خدا را شکر فکر می‌کنم مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشتم. چند دقیقه اول بازی سخت بود ولی بعد از یک سال و نیم دفاع وسط بازی می‌کردم نیاز به تمرکز داشتم که بعد از چند دقیقه آن را پیدا کردم و توانستم از پس وظایفم بر بیایم.

 

 آخرین حضور مصلح در پست دفاع میانی به بازی مقابل استقلال و پنالتی‌هایی که داور به اشتباه اعلام کرد، بر‌می‌گردد او در این باره گفت: آن دیدارها جلوی استقلال جزو آخرین بازی‌های من در دفاع میانی بود ولی بعدش یک - دو بار بازهم در این پست بازی کردم. با توجه به پنالتی‌های اشتباهی که جلوی استقلال گرفته شد این استرس برای من وجود داشت و این طبیعی است. این موضوع باعث شد یک مقدار استرس داشته باشم ولی خدا را شکر سعی کردم به آن فکر نکنم و ذهنم را منحرف نکردم.

 

 

وی در مورد تاثیر منفی کسر امتیازها از گل گهر گفت: قطعاً تاثیر منفی دارد. شما در صدر جدول هستی و شرایط ایده آل است، تیم‌ها را در زمین بردید ولی بیرون زمین کاری می‌کنند که امتیازها از شما گرفته و به رقیبان داده شود. هم در جدول تیم سقوط می‌کنید و هم تیم دچار یک شوکی می‌شود که روی بازی های بعدی هم تاثیر می‌گذارد. تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک هو به خودش می‌آید و می‌بیند در فاصله 3-4 امتیازی انتهای جدول است. به هر حال امیدوارم با فراموشی این جریان امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول برگردیم.

 

مدافع گل گهر در مورد احتمال بازگشت امتیازات در استیناف توضیح داد: ما امیدواریم این رای برگردد و اگر غیر از این شود یک ظلم بزرگ در حق مجموعه گل گهر صورت گرفته است. همه ما می‌دانیم هر اتفاقی در این خصوص رخ داده باشگاه در آن دخیل نیست و یک اتفاقی رخ داده که اگر تخلفی هم صورت گرفته باشگاه در آن مقصر نیست. این ظلم است، وقتی در موضوعی دخیل نیستی شما را مقصر بدانند. شما ببینید سپاهان را با این همه قدرت 4-2 در زمین بردیم و پیکان را شکست دادیم و با استقلال مساوی کردیم ولی بیرون زمین اتفاقات دیگری رخ داد.

 

مصلح در مورد رفاقتش با بایناما و احساس او از جریانات ایجاد شده گفت: اریک انسان و بازیکن خیلی خوبی است. او دو اسم دارد که اسم دیگرش حسن است. ما با هم خیلی صمیمی و هم اتاقی هستیم. از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود و حتی گریه کرد، آن بنده خدا هم از این اتفاقات خبر نداشت. من شاهد گریه او بعد از این اتفاق و اعلام رای بودم و واقعا احساسی و ناراحت شده بود. زبان انگلیسی او هم قوی نیست ولی به هر سختی با هم صحبت می‌کنیم و داستان را برایش توضیح می‌دهم. واقعاً بازیکن خوبی است و اگر قرار بر این است که خارجی با کیفیت جذب کنیم او قطعاً جزو خارجی های خوب لیگ ایران است و امیدوارم مشکلش برطرف شود که بتواند به تیم کمک کند.

گل گهرسیرجان شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان شایان مصلح دفاع میانی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد