Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان منچستریونایتد برای شناختن رالف رانگنیک، نام او را در گوگل جستجو کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک پس از اخراج اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل روی نیمکت منچستریونایتد نشست اما هنوز نتوانسته تاثیرگذاری مدنظرش در این تیم را داشته باشد.

یونایتد دوشنبه شب در جریان دیدار برابر ولورهمپتون برای اولین بار تحت هدایت این مربی آلمانی شکست خورد و گفته می‌شود شرایط در رختکن این تیم چندان خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا ESPN ادعای جالبی را مطرح کرده که یکی از بازیکنان یونایتد که نامی از او برده نشده، پیش از معرفی رانگنیک به عنوان سرمربی این تیم شناختی از او نداشته و مجبور شده برای این که با سرمربی جدیدش آشنا شود نام او را در گوگل جستجو کند.

این روزنامه همچنین مدعی شده که شاید تعداد بازیکنان بیشتری برای شناخت رانگینک به جستجوی نام او در اینترنت روی آورده باشند اما این خبر هنوز تایید نشده است.

 

 

بسیاری از منابع خبری روز گذشته اعلام کرده بودند که چند دستگی بسیاری در رختکن یونایتد به وجود آمده و جو رختکن بسیار بد شده است.

بسیاری از بازیکنان این تیم مانند آنتونی مارسیال، ادینسون کاوانی، دونی فن ده بیک و دین هندرسون خواهان ترک اولدترافورد هستند و باور دارند که دیگر فرصتی برای حضور در زمین به آنها داده نخواهد شد.

بازیکنان ارشد یونایتد معتقد هستند که جو فعلی این تیم، بدترین جوی است که آنها در طول سال‌های حضورشان در اولدترافورد با آن برخورد کرده‌اند و پیش از این هرگز چنین چند دستگی‌ای را به خاطر نمی‌آورند.

باید دید که آیا رانگنیک می‌تواند در چنین شرایطی این تیم را مدیریت کرده و بازیکنان را با خود هم‌سو کند یا خیر.

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!