Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

شایان مصلح مدافع گل گهر سیرجان در مورد تاثیر منفی کسر امتیازها از این تیم گفت گفت: قطعاً تاثیر منفی دارد. شما در صدر جدول هستی و شرایط ایده آل است، تیم‌ها را در زمین بردید ولی بیرون زمین کاری می‌کنند که امتیازها از شما گرفته و به رقیبان داده شود. هم در جدول تیم سقوط می‌کنید و هم تیم دچار یک شوکی می‌شود که روی بازی های بعدی هم تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک دفعه به خودش می‌آید و می‌بیند در فاصله ۳-۴ امتیازی انتهای جدول است. به هر حال امیدوارم با فراموشی این جریان امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول برگردیم.

مصلح در مورد رفاقتش با بایناما و احساس او از جریانات ایجاد شده گفت: اریک انسان و بازیکن خیلی خوبی است. او دو اسم دارد که اسم دیگرش حسن است. ما با هم خیلی صمیمی و هم اتاقی هستیم. از اتفاقات رخ داده خیلی ناراحت بود و حتی گریه کرد، آن بنده خدا هم از این اتفاقات خبر نداشت. من شاهد گریه او بعد از این اتفاق و اعلام رای بودم و واقعا احساسی و ناراحت شده بود. زبان انگلیسی او هم قوی نیست ولی به هر سختی با هم صحبت می‌کنیم و داستان را برایش توضیح می‌دهم. واقعاً بازیکن خوبی است و اگر قرار بر این است که خارجی با کیفیت جذب کنیم او قطعاً جزو خارجی های خوب لیگ ایران است و امیدوارم مشکلش برطرف شود که بتواند به تیم کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر شایان مصلح گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تراکتور در خانه، ذوب آهن اصفهان را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت.

شایان مصلح، مدافع چپ ذوبی‌ها که از این شکست ناراحت بود مصاحبه کوتاهی در میکسدزون انجام داد.

مصلح در پاسخ به اینکه علی‌رغم بازی خوب باختند گفت: خسته نباشید می‌گویم به دو تیم بازی جانداری بود و تبریک می‌گویم به تراکتوری‌ها و هواداران‌شان.

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!