Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:02:09 GMT

علی حاجی‌خانی، دبیر هئیت عالی گزینش شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۶۷۳

علی حاجی‌خانی، دبیر هئیت عالی گزینش شد

آفتاب‌‌نیوز :

متن حکم رئیسی به شرح زیر است:

در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۷/۲۵/ ۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیئت عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره ۲ ماده ۵ قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیئت عالی گزینش کشور» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با نظارت مدبرانه و دقیق، بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدانه کوشا باشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی حاجی خانی، دانشیار علوم قرآن وحدیث دانشگاه تربیت مدرس و در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی، داری سوابق مستمری در امور اجرایی در سطوح مختلف در نهاد ریاست جمهوری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و هیئت عالی گزینش است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی حاجی خانی دبیر هیئت عالی گزینش کشور ابراهیم رئیسی عالی گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی