Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:58:18 GMT

واکنش پروین روی چمن ورزشگاه آزادی: پیر شدیم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۴۱۵۲

علی پروین در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با پیشکسوتان فوتبال ایران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ورزشگاه آزادی آمدم و چمن آن را دیدم. بچه‌ها هماهنگ کرده بودند که این بازی را به یاد سردار سلیمانی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا او را رحمت کند، به نظرم ورزشکار واقعی شهید سلیمانی بود. او مرد مردان ما بود. مجدداً به خانواده او و تمام مردم ایران تسلیت می‌گویم.

وی در مورد حضور مجددش در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: خیلی خوشحال شدم که روی چمن آمدم و راه رفتم. قبلاً می‌آمدم و بالا می‌نشستم.

پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران در مورد جلسه اخیرش با رئیس سازمان خصوصی گفت: از این مسائل بیرون بیایید و راجع به امروز صحبت کنید.

پروین در مورد صحبت‌های پرویز مظلومی و اینکه قرار بود او به پرسپولیس بپیوندد نیز بیان کرد: من نه شنیدم و نه می‌دانم این مسائل چه است.

وی در واکنش به این موضوع که حضورش در ورزشگاه آزادی برای مردم خاطره‌انگیز است، گفت:‌ همه کارهای‌ ما برای مردم نوستالژی است. چندین سال است روی چمن ورزشگاه راه نرفته بودم. شما می‌گویید دل‌تان تنگ نشده، دلم تنگ شده ولی زمانه است و نمی‌شود پیری را کاری کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس علی پروین ورزشگاه آزادی سردار سلیمانی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند