Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:28:29 GMT

پرسپولیس دوران افت را رد کرده است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۴۷۰۴

پرسپولیس دوران افت را رد کرده است

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس دوران افت را رد کرده، به شرایط ایده‌آل رسیده و امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

به گزارش مشرق، بهروز رهبری فرد در حاشیه دیدار دوستانه منتخب ۹۸ و منتخب استقلال و پرسپولیس که برای زنده‌یاد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که هم ورزشگاه آزادی را دوباره دیدم و هم شما خبرنگاران را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زیاد سیاسی نیستم ولی سردار سلیمانی کسی بود که همه دوستش داشتند. این بازی هم برای شهادت ایشان بود و تجدید خاطره‌ای هم با رفقای قدیمی داشتیم و در کنار بچه‌ها خیلی لذت بریم.

وی در خصوص دیدار دوباره‌اش با علی پروین و یاد و خاطره‌ آن شیرینی‌های زمان حضورش در فوتبال که برای وی به تمرینات می‌برد عنوان کرد: آقای پروین دیابتی که دارد  مدیون من است چون آنقدر به او شیرینی دادم قند او بالا رفته است. (با خنده)

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم گفت: پرسپولیس قهرمان ۵ دوره لیگ برتر است و همه از آن انتظار دارند. هیچکس توقع ندارد این تیم افت کند ولی یک زمانی همه دچار افت می‌شوند. البته پرسپولیس این  افت و خان را رد کرد و به شرایط ایده‌آل رسیده و امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

رهبری فرد در خصوص شایعه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم کلیشه‌ای حرف بزنم ولی عمر ما قد نمی‌دهد که خصوصی سازی دو باشگاه را ببینیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و روی ما را کم کنند.

وی در خصوص اینکه کدام مدافع پرسپولیس مثل زمان خودش خوب هستند و او را یاد دوران جوانی می‌اندازند گفت: همه آنها خوب هستند. زمان ما فوتبال بعد دیگری داشت. آن زمان همه چیز غیرتی بود، نه اینکه الان بی غیرت هستند ولی زمان ما همه بچه‌ها پایین شهر بودند و سختی‌های زیادی کشیده بودند. وقتی به داخل زمین می‌آمدند غیرت و تعصب را نشان می‌دادند. نه تنها تیم ما بلکه در استقلال و تیم‌های دیگر هم وجود داشت اما حالا غیرت و تعصب کم شده است. فوتبال ما تقریبا ماشینی مثل فوتبال آلمان شده است. دیگر در فوتبال ما بازیکنانی که تماشاگر به استادیوم بکشند و تکنیکی باشند وجود ندارد.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه این روزها در فوتبال ما کلیدواژه‌ای به نام خوبان عالم وجود دارد و نظر وی در این مورد چیست گفت: خوبان عالم زیاد داریم ولی در این عالم نیستند! نمی‌دانم در کدام عالم هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت علی پروین بهروز رهبری فرد خوبان عالم پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فارس، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

ساعت۱۳ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان  به دلیل پرواز دیر هنگام این تیم به تهران به نشست خبری نمی رسد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون