Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیاس گینتر، مدافع آلمانی مونشن گلادباخ به انتقال به اینتر نزدیک شده است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به توافق با ماتیاس گینتر نزدیک شده است. قرارداد این مدافع آلمانی با گلادباخ فقط تا انتهای فصل اعتبار دارد و نراتزوری در رقابت برای جذب آزاد او پیشتاز است. در واقع گینتر پیشنهاد باشگاه ایتالیایی که قراردادی ۴ ساله با دستمزد خالص ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورویی در هر فصل است را جذاب ترین پیشنهاد دریافت شده می داند. 

گاتزتا در ادامه گزارش خود آورده اگر اینتر با استفان دی فرای برای تمدید قرارداد به توافق نرسد، فروش مدافع هلندی در پایان فصل محتمل خواهد بود تا از جدایی رایگان او در تابستان ۲۰۲۳ جلوگیری شود. با توجه به اینکه آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی دستمزد بالایی را درخواست دارد، گزینه ای برای اینتر به منظور جانشینی دی فرای محسوب نمی شود و لوئیز فلیپه، مدافع برزیلی لاتزیو که با اینزاگی سابقه کار دارد گزینه جدی نراتزوری برای انتقال رایگان در تابستان خواهد بود. پاسکواله گوارو، خبرنگار نزدیک به اینتر نیز گزارش داده اگر این باشگاه دی فرای را به فروش برساند، برای خرید گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو اقدام می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دی فرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر