Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر استرالیا به سفر بهترین تنیسور جهان به این کشور بدون تزریق واکسن کرونا واکنش تهدیدآمیزی نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات موریسون درباره سفر نواک جوکووویچ به سیدنی بدون تزریق واکسن کرونا برای شرکت در تنیس آزاد استرالیا 2022 اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید قوانین خاصی برای نواک جوکوویچ وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدارک پزشکی او برای عدم تزریق واکسن کرونا کافی و رضایت‌بخش نباشد، با هواپیمای بعدی در خانه خواهد بود.

نخست‌وزیر استرالیا افزود: هر فردی که وارد استرالیا می‌شود باید از الزام‌های مرزی پیروی کند. جوکوویچ مجبور است از قوانین استرالیا پیروی کند. او اگر واکسینه نشده است باید مدارک پزشکی قابل قبولی ارائه دهد. منتظریم تا این مدارک را بررسی کنیم و هیچ تفاوتی میان جوکوویچ و دیگران نمی‌گذاریم.

تنیس آزاد استرالیا از 12 روز دیگر به مدت 2 هفته در سیدنی برگزار خواهد شد. جوکوویچ 34 ساله برنده 20 گرنداسلم است.

جوکوویچ باید توضیح دهد که چرا از زدن واکسن معاف شده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواک جوکوویچ نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور