Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:13:45 GMT

آذرباتری ارومیه باز هم در بازی خانگی شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۳۹۵

آذرباتری ارومیه باز هم در بازی خانگی شکست خورد

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن ۶هزار نفری غدیر برگزار شد، تیم "آذرباتری ارومیه" با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل "مس رفسنجان" شکست خورد.

نماینده ارومیه در ست‌های اول و سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۳۵ بر ۳۳ پیروز شد ولی در وقت‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد.

این شکست، هفتمین باخت خانگی آذرباتری در این فصل و سومین شکست این تیم با نتیجه ۳ بر دو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی فلاح، امیر افشار، بابک موسوی، آرمان رحمانی، محمد بربست، متین احمدی و میلاد فتاحی برای آذرباتری و موعود آقاپور، احمد حسن زاده، مصطفی عباسلو، مرصاد آقاجانی، جواد حسین آبادی، رامین خانی و امین رضوی برای مس رفسنجان به زمین آمدند.

با این نتیجه تیم "آذرباتری" با این باخت، ۳ برده باقی ماند و در رده آخر جدول باقی ماند و تیم "مس" با کسب هفتمین برد موقتا به رده هفتم صعود کرد.

آذرباتری در هفته آینده با "پیکان تهران" و "مس" با "فولاد سیرجان ایرانیان" دیدار خواهندکرد.

دیدار رفت در رفسنجان ۳ بر یک به سود مس به پایان رسیده بود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه والیبال تیم والیبال مس رفسنجان لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه آذربایجان غربی آذرباتری ارومیه ارومیه والیبال تیم والیبال مس رفسنجان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!