Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برگزیده بخش «طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب» چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش معرفی شد.
به گزارش آریا، هیات داوران بخش «طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب» جشنواره تئاتر کوتاه کیش متشکل از علیرضا آل یمین، بهمن عباسپور و جواد صداقت پس از بررسی آثار مکتوب در این بخش با اعلام سه اثر به عنوان نامزد دریافت جایزه در نهایت یک برگزیده را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«طاهره بی آوا می‌ماند» (ناهید بداغی)، «امید امیدوار» (مهدی مهرابی) و «شن ها ممنوع» (هنگامه کریمی) به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند که در نهایت «امید امیدوار» نوشته‌ مهدی مهرابی برگزیده این بخش شد.
در پی برگزاری سه دوره پیاپی جشنواره تئاتر کوتاه کیش و استقبال هنرمندان تئاتر کشور از این رویداد، دبیرخانه جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش چهارمین دوره جشنواره را در دی ماه 1400 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در چهار بخش نمایش‌های کافه‌ای، نمایش‌های ساحلی، طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب، عکاسی تئاتر در جزیره کیش برگزار می کند.
این جشنواره با دبیری عباس نجاری و قائم مقام عبدالرضا شیبانی در چهار بخش و در 2 فضای کافه‌ و ساحل دی 1400 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر کوتاه کیش تئاتر کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد