Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:49:43 GMT

آب پاکی یوونتوس بر دستان بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۶۴۴

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با اعلام ماندن آلوارو موراتا در این تیم، جدایی بال ولزی بانوی پیر در ماه ژانویه را تأیید کرد. ناطقان: ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خبر روز گذشته‌ رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر مخالفت بانوی پیر با انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا را تأیید کرد.

مدتی است که شایعه توافق بارسلونا با مهاجم اسپانیایی یوونتوس شنیده می‌شود، بازیکنی که فصل آخر قرارداد ۲ ساله قرضی‌اش با این تیم را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آلگری از بارسایی‌ها به خاطر مذاکره مستقیم با بازیکن بدون اطلاع دادن به بانوی پیر ناراحت شده و به همین دلیل هم قصد ندارد به او اجازه رفتن بدهد، هر چند که دلیل اصلی مخالفت او پیدا نکردن یک جانشین مناسب برای این بازیکن ملی‌پوش است.

آلگری که مردانش فردا (پنجشنبه) در هفته بیستم سری A میزبان ناپولی هستند، به خبرنگاران گفت: من به موراتا گفتم که او اینجا می‌ماند. پس او یوونتوس را ترک نمی‌کند، ختم کلام.

یوونتوس تا انتهای فصل با موراتای ۲۹ ساله قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد او را نگه دارد باید ۳۵ میلیون یوروی دیگر به اتلتیکومادرید بپردازد. موراتا در ۲۳ بازی‌اش برای یوونتوس در این فصل ۷ گل زده و ۳ پاس گل داده است.

در همین حال آلگری تأیید کرد که آرون رمزی دیگر در برنامه‌های تاکتیکی او جایی ندارد و این بازیکن ولزی آماده جدایی از بانوی پیر است.

او گفت: رمزی از یوونتوس جدا می‌شود. من فکر می‌کنم که به جز این یک مورد، ترکیب تیم تا پایان فصل به احتمال ۹۹ درصد مان چیزی خواهد بود که الان هست. منبع: مشرق برچسب ها: آب پاکی ، یوونتوس ، بارسلونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آب پاکی یوونتوس بارسلونا بانوی پیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس