Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:35:22 GMT

۵۵ راه روستایی خراسان جنوبی بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۶۴۵

۵۵ راه روستایی خراسان جنوبی بهسازی شد

اسدالله جلال‌زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات انجام شده در حال حاضر تردد به صورت روان در تمام محورهای استان جریان دارد.

وی بیان کرد: همچنین به علت بارندگی‌های اخیر به ۲۵۹ دستگاه پل و ابنیه فنی در راه‌ها استان خسارت وارد شده است.

جلال‌زاده عنوان کرد: در این بارندگی‌ها یک هفته گذشته به بیش از ۹۵ خودرو در طول راه‌های بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری استان امدادرسانی شد و ۵۵ نفر از مسافران در راهدارخانه‌ها اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با شروع بارندگی‌ها در استان  تمام عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت آماده‌باش کامل بودند و اقدامات لازم را برای رفع مسدود بودن  راه‌ها انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه بارش برف در گردنه‌های برفگیر در پنج شهرستان و بارش باران در چهار شهرستان دیگر را داشتیم، در مجموع ۳۰ درصد راه‌های استان از بارش‌ها تاثیر گرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه بازگشایی محورهای شریانی و اصلی خراسان جنوبی انجام شد.

جلال‌زاده بیان کرد: در یک هفته گذشته بیش از ۱۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۲۱۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود سه هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک به برف‌روبی، پاکسازی و شن و نمک پاشی ۴۳۰ کیلومتر از انواع راه‌های استان پرداختند.

وی اظهار داشت: اکیپ‌های راهداری همچنان در حالت آماده باش هستند و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال رصد و بررسی مستمر هستند.

از چهارشنبه هفته گذشته نخستی بارش زمستانی در خراسان جنوبی آغاز شد و فعالیت سامانه پربارشی را از اوایل هفته جاری در این استان داشتیم که هواشناسی نسبت به شدت بارندگی‌ها هشدار سطح قرمز صادر کرده بود.

رییس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم صبح امروز از ورود توده هوای ناپایدار به استان خبر داد که در اغلب شهرستان‌ها بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی سیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی سیل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بارندگی ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد