Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:45:55 GMT

تعطیلی ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۶۸۰

تعطیلی ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، احمد حمزه زاده اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی دارای ۲۵۹ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که به صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان گردشگری داخلی و خارجی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، ۴۳ مورد بازدید در سطح استان توسط اکیپ‌های نظارتی انجام شده است، پیرو درخواست‌های ثبت شده و همچنین ارزیابی عملکرد برخی از دفاتر ، با تعطیلی ۱۱ دفتر و تعلیق یک دفتر خدمات مسافرتی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به پرونده‌های درخواستی ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، طی مدت مذکور، برای ۶ پرونده مجوز بند ب و برای ۷ دفتر خدمات مسافرتی مجوز فعالیت فضای مجازی صادر و مجوز یک دفتر نیز لغو شده است.

حمزه زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت تمام واحدهای گردشگری  در راستای ارائه خدمات کامل و جامع به متقاضیان است، از این رو رسیدگی به مسائل و شکایات از مهم ترین برنامه‌های این اداره‌کل است که در این راستا به ۲۱ شکایات مکتوب رسیدگی شده است، همچنین طی ۹ ماه گذشته ۱۷ مورد تذکر و اخطار کتبی صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خبرگزاری فارس فارس تبریز خدمات مسافرتی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی دفتر خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود

مهدی سیدهاشمی؛ اظهار کرد: شهروندانی که به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه می‌کنند می‌توانند تخلفات، بدرفتاری‌ها و هر مشکل دیگری را که در این دفاتر مشاهده می‌کنند به سامانه ۱۹۷ گزارش کنند.

وی افزود: سامانه ۱۹۷ در واقع سامانه بازرسی کل فراجا است که تخلفات مربوط به بخش‌های مختلف را به بازرسی‌های آن بخش‌ها اعلام می‌کند تا بعد از بررسی در صورت لزوم با فرد متخلف برخورد شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا بیان کرد: به همین منظور بازرسی بنیاد تعاون هم عملکرد دفاتر پلیس+۱۰ را بررسی می‌کند و حتی تا شدیدترین مجازات، یعنی لغو امتیاز برای فرد متخلف پیگیری می‌کند.

سیدهاشمی با بیان اینکه با بدرفتاری‌ها در دفاتر پلیس+۱۰ صد درصد برخورد می‌شود، گفت: مدیران دفاتر و کاربران آن ها حتما باید تایید صلاحیت بگیرند و هیچ فردی بدون تایید صلاحیت ما نمی‌تواند در این دفاتر مشغول به کار شود و به منظور نظارت بر این موضوع بازرسی‌های دوره‌ای انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دفاترپلیس+۱۰ تخلفات سازمان یافته نداریم اما در برخی مواقع مواردی مشاهده می‌شود که شامل بدرفتاری و یا دریافت وجه بیشتر از حد معمول بوده، که البته بلافاصله برابر دستورالعمل رسیدگی به تخلفات به شدت برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه در طی سال مجوزهای حدود ۱۰ تا ۱۵ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی به دلیل تخلف لغو امتیاز می‌شوند، یکی از مهمترین تخلفاتی که موجب لغو دفتر می‌شود، حضور نداشتن مدیر دفتر در محل کار و یا اشتغال به شغل دیگری می‌باشد که بلافاصله به محض این که متوجه شویم امتیاز ان دفتر باطل خواهد شد.

سیدهاشمی گفت: افزایش متعارف تعداد دفاتر پلیس+۱۰ در دستور کار است و مناسب با جمعیت هر استان در صورت لزوم فراخوان ایجاد دفاتر منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی