Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:31:24 GMT

مزایای مشاوره آنلاین پزشکی در مدیست

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۹۴۰

مزایای مشاوره آنلاین پزشکی در مدیست

با همه‌گیری بیماری کرونا اکثر ما به اهمیت کادر درمان و نیاز مبرم به پزشکان، بیش از پیش پی بردیم. استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در این زمان بیشتر از همیشه در میان مردم طرفدار پیدا کرد. - اخبار بازار -

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش آن در سطح جهان، استفاده مردم از خدمات آنلاین و اینترنتی بسیار رایج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مورد در بحث سلامت و پزشکی هم طرفداران بسیاری را در بین مردم پیدا کرده است.

شاید از خود بپرسید که چرا ما به خدمات مشاوره آنلاین پزشکی نیاز داریم؟ و یا اینکه مگر می‌شود از راه دور پزشک ما را معاینه و ویزیت کنند؟ اگر در جواب دادن به این سؤالات دچار تردید هستید، جالب است بدانید که در اکثر کشور‌های جهان، خدمات مشاوره آنلاین پزشکی به شکل گسترده ارائه می‌شود.

هیچکدام از ما نمی‌دانیم که چه زمانی بیمار می‌شویم. از درد‌ها و بیماری‌های خفیف مانند سردرد‌ها، دل درد‌ها، مشکلات گوارشی تا بیماری‌هایی که نیاز به مشاوره پزشکی مانند بیماری اختلالات روانی، خدمات پزشک کودکان و غیره، همه را می‌توان به صورت آنلاین و از راه دور دریافت کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات پزشکی بصورت آنلاین وجود ندارد.

در ادامه قصد داریم به برخی از مزایای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی اشاره کنیم.

چرا به مشاوره آنلاین پزشکی نیاز داریم؟

یکی از مراکز اصلی برای مراجعه و درمان بیماری‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های عمومی می‌باشد. مطمئناً همه ما گذر‌مان به آنجا افتاده است و ساعت‌ها وقت خود را در شلوغی درمانگاه‌ها هدر داده‌ایم. گاهی ممکن است بیمار ما توانایی فشار روانی ازدحام در درمانگاه‌ها و مطب پزشکان را نداشته باشد. در واقع از گرفتن نوبت تا زمانی را که در ترافیک هدر می‌دهیم، همگی جز مشکلات مراجعه حضوری به پزشک می‌باشد.

در موارد دیگر ممکن است شما به خدمات پزشکی احتیاج پیدا کنید، که مطب آن در شهر شما نیست. برای انجام این کار شما مجبور هستید که کیلومتر‌ها راه را تا شهر مقصد طی کنید، تا بتوانید از خدمات پزشکی مورد نظر خود بهره ببرید. این کار علاوه بر زمان‌بر بودن، باعث صرف هزینه زیادی نیز خواهد شد. از هزینه‌های حمل و نقل گرفته، تا هزینه‌های اقامت در شهر مقصد، همگی جزء مشکلات مراجعه حضوری به پزشک در دیگر شهر‌ها می‌باشد.

به تمامی مواردی که اشاره کردیم بیماری کرونا را نیز اضافه کنید! با توجه به اینکه اکثر بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی بدن شده‌اند، مراجعه حضوری به درمانگاه‌ها و در ازدحام و جمعیت، کار عاقلانه‌ای برای بیمار نیست. شما به راحتی می‌توانید بدون مراجعه حضوری، از خدمات  مشاوره آنلاین پزشکی  مجموعه مدیست استفاده نمایید.

مزایای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی

از مزایای مشاوره آنلاین پزشکی می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شما بدون نیاز به حضور فیزیکی در مطب و درمانگاه‌ها، می‌توانید تمامی مشکلات و بیماری‌های خود را از این طریق درمان نمایید. در ادامه به برخی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکی اشاره خواهیم کرد.

دسترسی به تمام متخصصان کشور

با استفاده از خدمات پزشکی آنلاین شما امکان استفاده و بهره‌مندی از دانش و اطلاعات کلیه پزشکان سرتاسر کشور را دارید. بدون اینکه نیاز باشد از شهر خود خارج شوید و مشکلات سفر را تحمل کنید، به آسانی می‌توانید از خدمات پزشک مورد نظر خود در شهر دیگر بهره ببرید. شما به راحتی می‌توانید از داخل منزل خود تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا موبایل که به اینترنت متصل است، به بخش پزشکان سایت مدیست مراجعه، و با پزشکان متخصص در حوزه های مختلف (متخصص پوست آنلاین، متخصصین زنان زایمان،دکتر اطفال آنلاین، متخصصین داخلی و...) خود در شهر دیگر گفتگو کنید. وقتی مشکلات خود را برای او شرح دادید، پزشک از طریق تماس ویدیویی شما را معاینه کرده، و پیشنهادات و راهکار‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد.

دسترسی سریع به پزشک برای تشخیص بیماری

همانطور که می‌دانید بسیاری از بیماری‌ها ممکن است علائم خفیف داشته باشند. گاهی ممکن است یک سردرد ساده در بیمار، نشانه بیماری خاصی در او باشد. شما از طریق مشاوره آنلاین پزشکی در سریعترین زمان ممکن می‌توانید مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارید. این کار باعث می‌شود تا هرچه زودتر از بیماری خود مطلع شده و نسبت به درمان آن اقدامات لازم را انجام دهید.

کاهش شدید هزینه‌ها

استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی به شدت هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. شما لازم نیست برای معاینه توسط پزشک از کار خود مرخصی گرفته یا هزینه رفت و آمد پرداخت کنید. شما از هر کجا که باشید امکان دریافت خدمات پزشکی را بدون صرف هیچ هزینه‌ای دارید.

استفاده آسان از خدمات پزشکی آنلاین

برای استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی شما لازم نیست که کار خاصی انجام دهید. تنها کاری که باید نجام دهید این است که گوشی خود را بردارید و وارد سایت خدمات پزشکی آنلاین مدیست شوید. پزشک خود را انتخاب کنید و در همان لحظه توسط پزشک به صورت آنلاین ویزیت شوید.

استفاده از خدمات پزشکی بصورت آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی برای ما جهت دریافت خدمات درمانی از بهترین متخصصان کشور باشد. در تمام دنیا این امر به شکل مرسوم در حال اجرا است. امیدواریم هیچگاه به خدمات درمانی نیاز پیدا نکنید، اما اگر روزی نیازمند مراجعه به پزشک شدید، پیشنهاد میکنیم ویزیت آنلاین پزشکی را انتخاب کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات پزشکی خدمات پزشک مراجعه حضوری درمانگاه ها بیماری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز

  برای بررسی ماجرا باید به یک هفته قبل برگردیم؛ زمانی که خبری کوتاه در فضای مجازی جنجالی شد. براساس این خبر، ۲۹ شرکت‌کننده در یک مهمانی شبانه در باغی دراطراف شیراز به علت استفاده ازمشروبات الکلی تقلبی مسموم وبه بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند. ساعتی بعد مشخص شد، شرکت‌کنندگان در مهمانی، پزشکان سرشناس استان فارس بودند. 

مرگ پزشک مشهور 
دو روز بعد ازحادثه اعلام شد یک پزشک خانم متخصص پوست و مو و رتبه هفتم این تخصص به علت استفاده ازاین مشروبات، جانش را از دست داده وهمسرش که متخصص چشم‌پزشکی است،دچارعارضه کلیوی شده است.یک مقام آگاه در این باره به جام‌جم گفت: «مهمانی دراطراف شیراز برگزار شده بود ومیزبان اقدام به خرید مشروباتی کرده بود که به صورت دست‌ساز پر شده بودند. میزبان خودش پزشک نبودامااغلب مهمانان ازپزشکان بودند؛خانم دکتر پس ازمصرف مشروب، فوت کرد.دستگاه قضایی به این ماجرا ورود کرده است.با توجه به میزان صدمات مصرف مشروبات الکلی، مهمانان مقدار زیادی مشروب خورده بودند.» 

واقعیت ماجرا چیست؟
در حالی که اخبار در فضای مجازی از مسمومیت ۲۹‌پزشک دراین حادثه خبر می‌داد اما افشین محمدی دره شوری معاون دادستان شیراز و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی این شهر درباره جزئیات این حادثه گفت: در این ماجرا شش نفر دچار مسمومیت شدند که یک خانم دکتر جانش را از دست داده است.وی افزود: در حال حاضر همه مسمومان از بیمارستان مرخص شده و کسی در بیمارستان بستری یا در کما نیست. اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی غیر‌واقعی است.  به گفته معاون دادستان شیراز تاکنون سه نفر در رابطه با این حادثه بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری افراد مرتبط با این حادثه ادامه دارد. 
دکتر مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به این‌که افراد مسموم آن تعدادی که مطرح شده نیستند، تاکید کرد: اعدادی که ازافراد مسموم و بستری اعلام می‌شود واقعی نیست؛ این حادثه در یک مهمانی شخصی رخ داده و اکثر افراد حاضر در آن جزو کادردرمان بخش خصوصی بودند.وی افزود: تمام افرادحاضر در مهمانی پزشک نبودند و این ادعاها هم درست نیست.یکی از کاربران فضای مجازی مدعی شده، مشروبات استفاده شده در این مهمانی مرگبار، ویسکی پلمب شده بود که به اصطلاح اصل نامیده می‌شود اما در واقعیت، این مشروبات تقلبی و دست‌ساز و حاوی الکل صنعتی بوده است.
روابط عمومی سازمان نظام پزشکی شیراز هم به جام‌جم اعلام کرد، دراین رابطه پرونده‌ای درنظام پزشکی مطرح نشده و پزشک فوت شده عضو نظام پزشکی جهرم بود‌. 

دیگر خبرها

  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی