Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران شدیدی پور، دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا با چند عکس و یک پیام کوتاه، سوژه شد و یک بار دیگر موضوع همکاری مهدی مهدوی کیا و فدراسیون فوتبال را سرزبان ها انداخت

در روزهایی که مهدی مهدوی کیا نه جواب تلفن مسئولان فدراسیون فوتبال را می دهد و نه پاسخگوی پیام اعضای کادرفنی و اجرایی تیم ملی امید است، یک پیام کوتاه از دستیار ایرانی او می تواند یک نشانه خوب برای فدراسیون فوتبال تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، انصراف مهدی مهدوی کیا از هدایت تیم ملی امید، شایعه تازه ای نیست. مهدی مهدوی کیا که به دلیل امضا نشدن قرارداد همکارانش از فدراسیون فوتبال شاکی بود و به گفته برخی کارکنان فدراسیون فوتبال حتی جواب تلفن شهاب عزیزی خادم را نمی داد، حتی قبل از ماجرای بازی لعنتی دوحه، زمزمه هایی در خصوص قطع همکاری اش با تیم امید شنیده می شد. اردویی که قرار بود تیم امید در دی ماه داشته باشد، به دلیل همین شایعه ها منتفی شد و بعد از آن، وقتی مهدی مهدوی کیا با هماهنگی فدراسیون فوتبال به بازی نمادین منتخب ستارگان فیفا و منتخب ستارگان عرب رفت و پرچم اسراییل برایش دردسر درست کرد، این شایعه ها قوت گرفت و گفته شد مهدی مهدوی کیا دیگر خیال ادامه همکاری با تیم ملی امید را ندارد.

اخبار غیررسمی از انصراف او حکایت داشت و افرادی که به فدراسیون فوتبال نزدیک هستند، مدعی بودند مهدوی کیا همچنان نه به تماس های مدیران فدراسیون پاسخ می دهد و نه با همکارانش در کادرفنی و اجرایی تیم امید ارتباط برقرار می کند. حتی گفته شد اردوی بهمن ماه تیم ملی امید هم احتمالا کنسل می شود چرا که تکلیف مهدوی کیا روشن نیست. اما ناگهان وسط این داستان ها و در حالی که همه منتظر بودند خبر قطع همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی کیا از سوی یکی از طرفین اعلام شود، مهران شدیدی پور، دستیار ایرانی مهدوی کیا که حدود 15 سال است در اروپا زندگی می کند، در اینستاگرام و صفحه شخصی خود چند عکس از تمرینات تیم ملی امید همراه یک متن کوتاه به اشتراک گذاشت:

پایان هر داستانی احتمالا خوب است، اگر خوب نباشد، احتمالا آن داستان به پایان نرسیده است.

به نظر شما هدف دستیار ایرانی مهدوی کیا از این متن چیست؟ آیا او می خواهد بگوید همکاری آن ها با تیم ملی امید هنوز به پایان نرسیده است؟ داستان همکاری کادرفنی مهدوی کیا با تیم ملی امید در حال حاضر به جای خوبی نرسیده و شاید این متن می خواهد بگوید این نقطه، پایان این همکاری نیست.

البته آن هایی که به مهدی مهدوی کیا نزدیک هستند می گویند نباید فریب این متن را خورد چرا که سرمربی تیم ملی امید از اتفاقات اخیر به شدت دلخور است و تمایل چندانی به ادامه همکاری با تیم امید ندارد. صد البته مهدی مهدوی کیا تا این لحظه به صورت رسمی از هدایت تیم ملی امید کناره گیری نکرده است.

پیامی که مهران شدیدی پور فرستاده می تواند برای فدراسیون نشانه امیدواری باشد چرا که اگر مهدوی کیا به دستیارانش گفته بود دیگر قصد همکاری با تیم ملی امید را ندارد، شدیدی پور حالا باید از پایان داستان حرف می زد نه اینکه کنار عکس هایی از حضورش در تمرین تیم ملی امید بنویسد داستان هنوز تمام نشده است.

اخبار داغ 

رقص جلف سام درخشانی با شورت کوتاه! خودش منتشر کرد زمان برگزاری ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا مشخص شد حضور 26 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه آزادی از نیم فصل دوم؟ اولین باخت کاپیتان رونالدو در رقابت های باشگاهی حاشیه ها تمام شد، مهدی طارمی برگشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا دستیار ایرانی شدیدی پور تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!