Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز پانزدهم دی ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را در ۱۵ دی ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:در اداره‌ی تهران دستگاه‌ها مانند جزایر جداگانه عمل می‌کنند درحال حاضر قانونی در مجلس درباره‌ی بحث مدیریت یکپارچه‌ی شهری مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امیدواریم هرچه سریعتر این قانون به نتیجه برسد و خروجی این قانون بتواند مدیریت یکپارچه را به شکلی واقعی به وجود بیاورد.   بیشتر بخوانید:رتبه بندی کامل و مطلوب نیست، اما نقطه آغاز خوبی است معاون حقوقی‌و امور مجلس وزارت آموزش‌و‌پرورش از لزوم توجیه فرهنگیان در مورد لایحه رتبه بندی سخن گفت.   بیشتر بخوانید:بارش برف و باران در مناطقی از کشور یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.   بیشتر بخوانید:افت ۱۰ درصدی یادگیری «فارسی» اول و دوم دبستانی‌ها نتایج این مقایسه نشان داد که دانش‌آموزان ما در درس‌های مهمی، چون «فارسی» و «مهارت‌های خواندن و نوشتن» در مقایسه با دوسال قبل اُفت داشتند.   بیشتر بخوانید:میادین میوه و تره بار پایتخت فردا تا ظهر باز هستند تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران، فردا (پنج‌شنبه شانزدهم دی) مصادف با سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) تا ظهر، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.   بیشتر بخوانید:مترو خوابی در تهران تکذیب شد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره‌ی حواشی به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری جامعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا