Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:35:49 GMT

درهای امید برای اصلاح امور باز شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۴۵۳

درهای امید برای اصلاح امور باز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس که در تالار ولایت آستان قدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) برگزار شد،گفت: تحریم های ۸ سال گذشته واقعا فلج کننده بود.

غلامعلی حداد عادل ادامه داد: تحریم ها و سو‌‌‍‌ء استفاده برخی از داخل نه بر انقلاب اسلامی خطری وارد نکرد بلکه به اهمیت انقلاب اسلامی افزود و ملت هم با انتخاب راه درست خود نشان می‌دهد که همواره در پشت سر نظام و انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداد عادل به نیت سوء دشمن نسبت به فلج کردن جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: باید شکر کنیم و اخلاص داشته باشیم و برای انقلاب کار کنیم و توقعی هم نداشته باشیم و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ببینم ما برای انقلاب چه کرده‌ایم باید سر لوحه کار ما قرار گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امید به اصلاح و حل مشکلات پیدا شده ولی در عین حال نگرانی هم وجود دارد، اذعان کرد: سه رئیس قوه داریم که در اخلاص آنها به رهبری انقلاب شک نداریم زیرا میدانیم که مایل نیستند کاری که مخالف انقلاب است انجام دهند.

وی ضمن امیدواری نسبت به اصلاح امور کشور گفت: الحمدالله قوه مجریه به دست کسی افتاده که خدوم، سالم، بی حاشیه است و می‌خواهد برای حل مشکلات مردم و انقلاب کار کند.

حداد عادل به مسئله کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم برای تزریق واکسن صف های تویل تشکیل می‌دادند اما بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی با حضور در صحنه تعداد واکسن ها را زیاد شد که الحمدالله امروز واکسن به دنبال مردم می‌دود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امروز متاسفانه ۴ هم وطن جان خود را از دست دادند که با مقایسه با آمار و تحرک دولت قبل میبینیم که تلاش در این دولت مضاعف است.

وی مذاکرات وین، مشکلات داخلی ایران، حذف ریشه فساد، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مورد توجه قرار داد و گفت: اینها برخی مشکلاتی است که دولت به آنها توجه دارد و بعد از روی کار آمدند، بلافاصله سفرهای استانی خود را شروع کرده و در گفتگوی چهره به چهره با مردم جهت رفع مشکلات قدم برداشته است.

انتهای پیام/ ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حداد عادل شورای ائتلاف انقلاب اسلامی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حرم شاهچراغ تحریم های ظالمانه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است