Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@07:09:07 GMT

آیین وداع با شهدای گمنام در ساری برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۵۱۳

آیین وداع با شهدای گمنام در ساری برگزار شد 

به گزارش ایرنا، مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور مردم، خانواده های شهدا و مسوولان مرکز استان مازندران برگزار شد . وداع با شهدای گمنام، همراه با مرثیه سرایی و مداحی، فضای ساری را توام با معنویت کرد و گروهای مختلف مردم بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند .

بر اساس برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع  مقدس فردا پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت فاطمه ( س ) ۶ شهید گمنام که از شنبه هفته جاری از غرب استان شهرستان رامسر وارد استان شده بودند مورد استقبال مردم  همه ۲۲شهرستان استان قرار گرفتند و فردا این شهدا پس از تشییع خاکسپاری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش قرار است به طور همزمان پیکرهای مطهر پنج شهید در ساری و یک شهید در بهشهر تشییع شود  پیکر مطهر یک شهید پس از تشییع در بهشهر، در منطقه عشرستاق خاکسپاری خواهد شد.
همچنین پیکرهای مطهر پنج شهید دیگر، برای خاکسپاری به نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر باقر (ع) ساری منتقل خواهد شد.
بر اساس برنامه حفظ آثار دفاع مقدس مازندران  پیکر یکی از شهدا که قرار بود در بندر امیرآباد بهشهر خاکسپاری شود، پس از تشییع استانی به معراج شهدای اداره‌کل حفظ آثار مازندران منتقل  خواهد شد.با درخواست و پیگیری‌های مسئولین وزارت راه و شهرسازی و موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک شهید به جمع شهدای بندرامیرآباد اضافه خواهد شد.
بر اساس برنامه پیکر مطهر این شهید گمنام جمعه بیست و چهارم دی وارد استان و تحویل سپاه و دفتر حفظ آثار بهشهر می‌شود و پس از برگزاری مراسم تشییع این دو شهید گمنام در روز یکشنبه بیست و ششم دی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۳۶ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر ۶ شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۴۲ شهید افزایش می یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که بیشتر این شهدا در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خدمت می کردند.

برچسب‌ها ساری شهید مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری شهید مازندران ساری شهید مازندران شهدای گمنام شهید گمنام حفظ آثار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد