Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نمایندگان رئیس جمهور به استان‌های سیل‌زده رفتند، گفت: دولت شب و روز در خدمت همگان است.

سیدمحمد حسینی شامگاه چهارشنبه ۱۵ دی در حرم شاهچراغ (ع) با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به بیان مقام این بانو پرداخت و خاطرنشان کرد که حضرت زهرا(س) همواره همراه امامت و ولایت بود و با شهادت خودش خط ولایت را صیانت کرد و اگر خود را مسلمان می‌دانیم باید این روحیه در ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه شهید سلیمانی هم سرباز ولایت بود و در این راه جان خود را فدا کرد، لزوم الگوگیری از آن شهید را مورد تاکید قرار داد و گفت: سردار سلیمانی باید به عنوان یک مکتب و یک راه و مسیر نگاه کرد؛ نازپرورده نبود هم سختی کشیده بود و هم انسان سختکوشی بود؛ عمر پرخیر و برکت داشت و همواره در سنگر جهاد و شهادت بود.

حسینی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع این شهید بزرگوار بیان کرد: در همه کشورهای اسلامی به یاد این شهید جمع شدند و در فضایل او سخن گفتند که آثار مثبت دارد و باید کسانی که دستی بر قلم دارند و اهل رسانه و هنر هستند این مدیر تراز انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

او با بیان اینکه عنوان مالک اشتر زمان برای شهید سلیمانی تعبیر درست و به حقی است، عنوان کرد: اگر در عرصه نظامی همه نظامیان دنیا به نبوغ و دانش نظامی وی اذعان می‌کنند، اما او مثل یک انسان معمولی و متواضع در کنار مردم قرار می‌گیرد این‌ها سبب رفعت انسان می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ابعاد زندگی این شهید سلیمانی را باید تبیین کرد، چون فقط بعد نظامی نیست، تصریح کرد: توسل و دینداری شهید سلیمانی باید تبیین شود؛ در پدیده اربعین در بازسازی عتبات حاج قاسم نقش آفرین بود و این امور وی را به محبوبیت رساند.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها مرد میدان نبود بلکه مرد سیاست هم بود هر جا اقتضا می‌کرد، گفت: هر جا لازم بود با اقتدار و زبان خاص خود بدون ادعا با روس‌ها و علما و سران قبائل و طوایف سخن می‌گفت و آن‌ها را با خود همراه می‌کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نقش شهید سلیمانی در نجات مسیحیان و ایزدی‌ها افزود: حاج قاسم همه را به نگاه انسانی می‌دید و برای نجات همه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد و این سیره و روش امام علی (ع) است.

حسینی با اشاره به صفات شهید سلیمانی گفت: اخلاص، ولایتمداری، شجاعت، تاثیرگذار در بیان، وفا و صداقت این شهید همواره زبانزد بوده و در زمان‌های مختلف این صفات از این شهید دیده شده است.

او افزود: با روحیه شهادت‌طلبی همواره در حال تامین امنیت کشور بود و در نهایت به آرزوی خود رسید و افتخار دولت شهید سلیمانی است، ایشان را الگوی خود می‌دانند و در خدمت بدون منت تلاش می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه در استان‌هایی که سیل آمده است، نمایندگان دولت از کشور و استان‌ها به میان مردم رفتند، بیان کرد: امید است که آثار این روحیه انقلابی در اقتصاد، سیاست خارجی و فرهنگ ما تجلی پیدا کند و دولت شب و روز در خدمت همگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سيد محمد حسيني سردار سلیمانی سیلاب فارس شهید سلیمانی رئیس جمهور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی