Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:31:07 GMT

میزبانی از شهدای گمنام زیر باران رحمت الهی در رستمکلا + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۸۰۷

میزبانی از شهدای گمنام زیر باران رحمت الهی در رستمکلا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مادران و خواهران در رستمکلا امشب با اسپند و گل و گلاب و زیر باران رحمت الهی از شهدای خود استقبال کرده و بر این باور بودند که وجود مبارک این دو شهید در منطقه  منشأ خیر و برکت و تحول خواهد بود و باید برای آنان مادری کنند.

 

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و و داع پیکرهای دو شهید گمنام  عصر روز چهارشنبه با حضور مردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مردم از زن و مرد، پیر و جوان آمدند تا بار دیگر با شهدا در این جا عهد و پیمان بسته و بر استمرار راه سرخ شهدا ثابت قدم بمانند.

به گزارش فارس، مراسم تشییع استانی شهدا پنج‌شنبه ۱۶ دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام می‌شود و پیکر شهدا پس از تشییع جهت تدفین به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می‌شود.

شهرستان نکا میزبان دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۹ ساله به ترتیب از عملیات‌های کربلای ۵ شلمچه و بدر شرق دجله خواهد بود که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

شهرستان بهشهر نیز میزبان دو شهید ۲۷ و ۴۰ساله از عملیات‌ بدر شرق دجله خواهد بود که شهید ۲۷ ساله در روستای «برما» و شهید ۴۰ ساله در بندر امیرآباد خاکسپاری خواهند شد.

پیکر شهید ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری خاکسپاری خواهد شد.

 

 

همچنین پیکر شهید ۱۸ ساله از عملیات بدر شرق دجله در لاریم جویبار تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وداع با شهدا شهدای گمنام ایام فاطمیه دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم