Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@19:51:11 GMT

رفع مشکلات پوستی با این ۱۲میوه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۷۱۳۷

رفع مشکلات پوستی با این ۱۲میوه

اگر به دنبال راهی برای داشتن پوستی صاف، بدون جوش و لک هستید، یک رژیم غذایی غنی از میوه‌ها و سبزیجات فصلی می‌تواند به زیبایی پوست شما کمک کند.
اگر با مشکلات پوستی مانند پوست خسته، چروکیده، بی روح، خشک یا کدر مواجه شده اید، مصرف میوه‌ها می‌تواند برای حل این مشکلات مفید باشد. در واقع، گنجاندن میوه‌های سالم و فصلی در رژیم غذایی روزانه بهترین راه حل ممکن برای ایجاد درخشش و شفافیت طبیعی در پوست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه تعداد کمی از افراد به طور طبیعی دارای پوستی سالم و بی عیب هستند، اما برخی دیگر ممکن است برای داشتن پوستی شفاف مجبور باشند سخت تلاش کنند. با خوردن برخی از میوه‌های مغذی زیر می‌توانید پوستی درخشان و سالم داشته باشید.

۱. آووکادو برای داشتن پوستی زیبا و بدون لک

برای داشتن پوستی لطیف، سالم و بدون لک، لازم نیست که از محصولات مراقبت پوستی گران قیمت و حاوی مواد شیمیایی ضد پیری استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آووکادو را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

۲. خوردن لیمو برای پوستی شفاف و بدون لک

اگر دلتان پوستی شفاف و بدون لک می‌خواهد، به خاطر داشته باشید که لیمو را بخشی از رژیم غذایی روزانه و رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید.

۳. پرتقال برای داشتن پوستی روشن و بدون لک

چه کسی طعم تازه، شیرین و آبدار یک پرتقال تازه را دوست ندارد؟ این میوه با رنگ روشن اش نه تنها رنگ جذابی دارد، بلکه خواص زیادی هم برای پوست و سلامتی بهمراه دارد.

۴. هندوانه برای زیبایی پوست

هندوانه یک موهبت برای سلامت پوست شما است، به ویژه برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند. برای داشتن پوستی درخشان در تابستان مصرف هندوانه را فراموش نکنید.

۵. آناناس برای داشتن پوستی روشن

آناناس به دلیل خاصیت تقویت فرآیند بازسازی سلولی، به عنوان یک ماده محبوب و مفید در انواع ماسک‌های صورت است.

۶. زردآلو برای لطافت پوست

زردآلو میوه‌ای نرم و لطیف است که پوست شما را صاف، لطیف و هیدراته می‌کند. زردآلو حتی زمانی که کاملا خشک میشود هم نیز جزو یکی از بهترین میوه‌های خشک که درخشندگی طبیعی را به پوست شما می‌بخشد، میشود.

۷. انار برای داشتن پوستی زیبا و جوان

انار به دلیل داشتن خواص پوست و سلامتی منحصر به فرد خود، به ویژه در داشتن پوستی درخشان، شفاف و سالم، مشهور میباشد. در کنار دانه‌های مرواریدی قرمز رنگ آن، غشای سفید و پوست میوه انار نیز منبعی غنی‌ای از مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان‌ها میباشد.

۸. انبه برای زیبایی پوست

انبه رسیده، آبدار و خوشمزه، میوه‌ای است که برای احیای سلامت پوست شما میتواند مفید باشد. خواص درمانی طبیعی آن، این میوه را به یک ماده موثر در چندین محصول مراقبت از پوست و روتین تبدیل کرده است.

۹. سیب برای درخشندگی پوست

سیب یک میوه همه کاره است که به دلیل تنوع گسترده اش در آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیب یک انتخابی محبوب برای آن دسته از کسانیست که میخواهند پوستی درخشان را در زمستان داشته باشند. این میوه خوشمزه همچنین منبعی غنی از مواد مغذی میباشد.

۱۰. موز برای زیبایی پوست و رفع جای جوش و لک

موز میوه‌ای ساده و در عین حال بسیار مفید است که به راحتی در طول سال در دسترس است. نه تنها به شما انرژی فوری می‌دهد، بلکه به دلیل خواص دوستدار پوستش نیز مشهور است.

۱۱. انگور برای جوانسازی پوست

انگور میوه کوچکی که در انواع قرمز، سیاه و سبز موجود است و هر کدام خواص خاص خود را به شما ارائه می‌دهند.

۱۲. کیوی برای آبرسانی پوست

کیوی برای سلامت پوست شما بسیار مفید است.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مشکلات پوستی رفع برای داشتن پوستی پوستی درخشان زیبایی پوست رژیم غذایی پوست شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عقیده سالم در افراد جامعه سالم به دنبال دارد، گفت: شکل نگرفتن منطقی عقاید سبب موضع‌گیری متناقض در سیاسیون می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی ظهر امروز در همایش حکمت مطهر در سپاه انصارالحسین(ع) که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد، اظهار داشت: عقیده، آموزش آموزه‌های دینی نیست، بلکه گره زدن این آموزه‌ها به قلب مخاطب است و به همین سبب در مباحث عقیدتی، آموزش به عنوان مقدمه مطرح می‌شود.

امام جمعه همدان حفظ عقاید را یکی از ملزومات جامعه دانست و عنوان کرد: هرگاه علم به قلب انسان گره بخورد باور قلبی ایجاد می‌شود و در واقع استمرار در علم‌آموزی باور ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: سخنرانی با تدریس عقیدتی تفاوت‌هایی دارد و در سخنرانی علم مخاطب افزایش پیدا می‌کند که یک نوع مقدمه است، اما در تدریس مسائل عقیدتی علوم دینی باید تبدیل به باور در قلب مخاطبین شود.

شعبانی همچنین موضع‌گیری‌های سیاسی افراد را نتیجه اعتقادات آنها دانست و مطرح کرد: شکل نگرفتن منطقی عقاید سبب موضع‌گیری متناقض شده و در نتیجه افراد بر اساس سلایق و منافع خود موضع‌گیری می‌کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: هشام بن حکم یکی از یاران جوان امام صادق (ع) بود و از آنجایی که در حفظ و نشر عقاید شیعیان تلاش می‌کرد منزلتی خاص در نزد آن حضرت داشت که این روایت نشانگر جایگاه رفیع مربیان عقیدتی است.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین چیزی که باعث رفتارسازی می‌شود اعتقادات است، افزود: در واقع سبک زندگی افراد بر اساس اعتقادات افراد شکل می‌گیرد و اگر عقیده سالم باشد جامعه هم اصلاح خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مدرسان و معلمان عقیدتی علاوه بر علم‌آموزی باید در بحث استحکام این علوم در قلب‌های مخاطبین کوشا باشند، عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند آموزه‌های عقیدتی است و در این حوزه کتب علامه شهید مرتضی مطهری و آیت‌الله مصباح یزدی از غنی‌ترین منابع عقیدتی برای جوانان است.

شعبانی تصریح کرد: برخی از افراد در اوایل انقلاب موضع‌گیری‌های محکمی در دفاع از انقلاب داشتند، اما بعد از گذشت یک دهه تمام مواضع آنها تغییر کرد.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و سیاسی ومتولیان فریضه امر به معروف تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • جسد‌های باستانی سالم در ایران بعد از کشف نابود شدند! | فیلم
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید