Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:31:57 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۷۲۳۴

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- آیین عزداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) چهارشنبه شب با حضور ۳۰۰ ناشنوا در مشهد برگزار شد. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام اژدر محمدی استاد حوزه و دانشگاه که از پدر و مادر ناشنوا متولد شده است با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پخش کلیپ با حضور جمعی از ناشنوایان مشهد برگزار گردید. مسوول روابط عمومی مجمع گرامیداشت غدیر گفت: سوگواری ناشنوایان در ایام فاطمیه با هدف ارتقای روحیه معنوی و ارج نهادن به حقوق شهروندی ناشنوایان به همت این مجمع تدارک دیده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عنایتی افزود: مراسم سوگواری دهه فاطمیه با حضور ناشنوایان توسط مجمع نکوداشت غدیر و با حمایت معاونت امور جوانان سازمان هلال احمر و همکاری هیات عزاداران علمدار کربلا به مدت دو شب برگزار می‌شود.

سبزوار- مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: برخورد کامیون با خودرو پراید در جاده سبزوار - جوین یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت. مسلم فائق نیا چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این حادثه که در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار - جوین رخ داد ماموران اورژانس در صحنه حاضر شدند. وی ادامه داد: یک مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحت سرصحنه جان باخت و سه مصدوم دیگر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

مشهد- رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از ۲۵۰ بازدید از دفاتر پیشخوان دولت توسط بازرسان کمیته نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت و بازرسان بهداشت محیط استان انجام شده است. امین بیاتی افزود: در این بازدیدها ۱۷ مورد تخلف شناسایی و به کمیته ارجاع داده شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد ۱۱ مورد اعمال مقررات شده، سه مورد هم در دست بررسی است و سه مورد هم حکم برائت گرفته‌اند. وی ادامه داد: طبق بازرسی‌های انجام شده در این مدت هفت مورد تذکر کتبی و سه مورد جریمه مالی اعمال شده و امتیاز یک دفتر هم لغو شده است.

تربت‌حیدریه- مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: در ادامه رزمایش کمکهای مومنانه، چهار هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش۲۴ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی این ناحیه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. سرگرد محسن فتوحیان افزود: با کمک خیران و نهادهای حمایتی از ابتدای امسال تا شب یلدا ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۷۵ میلیارد ریال و ۵۰ سری کمک جهیزیه به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال بین نیازمندان و نوعروسان زیرپوشش نهادهای حمایتی در این شهرستان توزیع شد. وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ۴۸ تن برنج، ۱۵ تن مرغ و همچنین ماکارونی و حبوبات و سایر اقلام توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، موسسات خیریه و نهادهای حمایتی بین نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد. مسوول بسیج سازندگی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار در پایگاههای مقاومت بسیج تشکیل شده که برای ۷۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. وی افزود: از ابتدای امسال سه هزار نفر در حوزه های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی اردوهای جهادی برپا کردند و سه گروه جهادی پزشکی به هزار و ۵۰ نفر در مناطق محروم تربت‌حیدریه خدمات پزشکی رایگان ارایه کردند.

مشهد- معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران عامل شرکتهای برق مشهد، استان و شرکت گاز استان روز چهارشنبه از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شدند. علی اصغر ادبی افزود: در برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به درخواست‌ها و شکایات مردم بصورت مستقیم و برخط، به ۵۳ تماس شهروندان پاسخ داده شد که از این تعداد ۴۳ مورد برای پیگیری بعدی ثبت سامانه گردید. وی ادامه داد: درخواست توسعه شبکه برق، تبدیل وضعیت شغلی نیروهای شرکتی، تغییر مکان ستون برق، واگذاری انشعاب برق و تامین روشنایی برخی معابر از جمله موارد مطرح شده در تماس با محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد بود. معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست اشتغال و جایگزینی فرزندان، احداث و توسعه شبکه، انتقال محل خدمت، واگذاری انشعاب برق، انتقاد به قبض برق صادر شده و بررسی و رسیدگی به پرونده وسایل برقی خسارت دیده ناشی از نوسانات برق نیز از جمله موارد مطرح شده در تماس با محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بود. وی افزود: درخواست گازرسانی به منازل، باغ ویلاها و واحدهای تجاری، راهنمایی در خصوص گازرسانی به مناطق خارج از محدوده و تفکیک کنتور گاز در مجتمع ها و آپارتمان‌ها هم از جمله موارد مطرح شده در تماس با حسن افتخاری مدیرعامل شرکت ملی گاز استان خراسان رضوی بود.

برچسب‌ها مشهد سبزوار تربت حیدریه سازمان بسیج سازندگی رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سبزوار تربت حیدریه مشهد سبزوار تربت حیدریه سازمان بسیج سازندگی رزمايش ابتدای امسال بسیج سازندگی خراسان رضوی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد