Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ سری آ ایتالیا امروز از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود و در این چارچوب ۱۰ بازی برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی‌ها اینترمیلان در خانه بولونیا به میدان می‌رود، آث میلان پذیرای رم خواهد بود و یوونتوس به مصاف ناپولی خواهد رفت.

اینترمیلان - بولونیا

در اولین بازی مسابقات هفته بیستم از ساعت ۱۵ بولونیا پذیرای تیم صدرنشین اینترمیلان است

اینتر از ۱۹ بازی ۴۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلونیا با ۲۷ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه دهم جای گرفته است.

شاگردان سیمئونه اینزاگی با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول یعنی میلان در صدر جدول ایستاده اند و حتی در صورت شکست در این دیدار صدرنشین باقی خواهند ماند، با این وجود نراتزوری‌ها با هدف کسب ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه پا به میدان خواهند گذاشت تا با حاشیه اطمینان بیشتر به سوی قهرمانی برود.

نکات آماری

این دو تیم در رقابت‌های سری آ ۱۵۰ بار برابر هم به میدان رفته اند که اینترمیلان ۷۳ بار بلونیا را شکست داده، ۴۱ بار شکست خورده و ۳۵ بازی بین دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

به عبارت دیگر در تاریخ رقابت‌های سری آ بولونیا فقط برابر یوونتوس بیشتر از اینترمیلان شکست خورده است. (۷۸ بار)

بولونیا در ۱۵ بازی اخیر خانگی برابر اینترمیلان هرگز نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند؛ ۱۲ شکست داشته است و سه بار به تساوی دست یافت است.

 میلان - رم

در دیگر بازی مهم امروز از ساعت ۲۱ آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم رم خواهد بود.

میلان با ۴۲ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه دوم جای گرفته و رم با هدایت ژوزه مورینیو از همین تعداد بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده و در رتبه ششم جای دارد.

نکات آماری

 میلان در دو بازی گذشته خود برابر رم پیروز شده است و می‌تواند با کسب یک پیروزی دیگر برای اولین بار پس از سال ۱۹۹۶ در سه بازی پیاپی برابر رم به پیروزی دست پیدا کند.

آث میلان هیچ تیمی را به اندازه رم شکست نداده است؛ میلانی‌ها در رقابت‌های سری آ ۷۷ بار برابر رم به پیروزی دست پیدا کرده اند، ۴۵ بار شکست خورده اند و ۵۱ بازی دو تیم به تساوی انجامیده است.

رم در رقابت‌های سری آ ۹۴ گل در در دیدار‌های خارج از خانه برابر آث میلان به ثمر رسانده است هر چند که این تیم از ۸۶ بازی گذشته فقط در ۱۹ بازی به پیروزی دست یافته و ۴۷ بار شکست خورده است.۲۰ بازی ۲ تیم هم به تساوی انجامیده است.

میلان در سال ۲۰۲۱ در ۲۷ بازی لیگ به پیروزی دست یافت که پس از سال ۱۹۵۰ که در ۲۸ باز به پیروزی دست یافته بود این پر برد‌ترین سال تقویمی روسونری‌ها محسوب می‌شود.

در دیدار برابر رم میلان تلاش خواهد کرد تا با کسب ۳ امتیاز همچنان فاصله خود را تیم صدرنشین یعنی اینترمیلان کم کند تا در بازی‌های آینده در صورت لغزش این تیم، صدر جدول را بگیرد.

شاگردان ژوزه مورینیو در صورت پیروزی در این بازی و در صورت شکست یوونتوس می‌توانند خود را به رتبه پنجم برسانند.

یوونتوس - ناپولی

در دیگر بازی مهم امروز از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه یوونتوس در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان تیم ناپولی خواهد بود.

یوونتوس که امسال برخلاف سال‌های گذشته شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند با ۳۴ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه پنجم جای گرفته و ناپولی از همین تعداد بازی ۳۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم قرار دارد.

این بازی برای هر دو تیم بسیار ارزشمند است هرچند یوونتوس حتی در صورت پیروزی در این بازی هم نمی‌تواند به رتبه بالاتری دست پیدا کند، اما می‌تواند به هفته‌های آینده امیدوار باشد. ناپولی هم با امید به لغزش تیم‌های بالادستی خود یعنی دو تیم شهر میلان قدم به میدان خواهد گذاشت تا هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند.

نکات آماری

در چهار بازی گذشته دو تیم ناپولی در سه بازی پیروزی رسیده و یک شکست داشته است. این در حالی است که ناپولی در ۱۸ بازی قبل از آن توانسته بود این تعداد پیروزی به دست بیاورد و ۱۱ بار برابر یوونتوس شکست خورده بود.

یوونتوس از ۱۰ بازی گذشته خود برابر ناپولی در ورزشگاه آلیانس آرنا در ۹ بازی پیروز شده و تنها یک شکست داشته است.

یوونتوس از ماه نوامبر به بعد شرایط بسیار خوبی پیدا کرد و در این دوره در ۸ بازی ۶ پیروزی و ۶ کلین شیت داشت و فقط دو گل دریافت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا اینترمیلان رقابت های سری آ پیروزی دست شکست خورده بازی گذشته آث میلان دست پیدا برابر رم ۱۹ بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم