Web Analytics Made Easy - Statcounter

انحراف هواپیما پرواز مشهد-اصفهان شرکت کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عصر چهارشنبه موجب مصدومیت سطحی پنج نفر از مسافران شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس عابدی افزود: در این حادثه پنج نفر از مسافران شامل ۳ زن و ۲ مرد مصدوم شدند.

وی در تشریح میزان مصدومیت این مسافران اظهارداشت: یک زن ۳۰ ساله از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و یک

بانوی ۵۵ ساله نیز دچار افزایش فشارخون براثر اضطراب حادثه شد که هر دو به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح‌ کرد: یک مرد نیز دچار مشکل قلبی شده بود که برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد.

وی ادامه داد: ۲ مصدوم شامل خانم ۷۶ ساله و مرد ۶۳ ساله نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

عابدی تاکید کرد: یک آمبولانس تا پایان رهسپاری مسافران به منازلشان در محل فرودگاه باقی ماند.

جزییات

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مسافران پرواز ۷۳۷ هواپیمایی کاسپین در مسیر مشهد به اصفهان که هنگام فرود به خارج از باند فرودگاه شهید بهشتی منحرف شده بود، در سلامت کامل هستند.

شیشه فروش شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هواپیما با ۱۱۰ مسافر در حال نشستن در باند فرودگاه اصفهان بود که از خط خارج و به قسمت خارج باند منحرف شد.

وی افزود: به تعدادی از مسافران بدنبال اضطراب از حادثه خدمات امدادی ارائه شد و آنان به قسمت ترمینال منتقل یافتند.

شیشه فروش گفت: هم اینک مشکل دیگری برای فرود این پرواز و مسافران آن وجود ندارد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی و معین پروازهای ۱۱ استان در زمان بروز حوادث غیرمترقبه و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.

این فرودگاه واقع در شرق اصفهان دارای ۲ باند با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

 

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های اداره کل امور دریایی وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی، ۴۲ کشتی تفریحی کروز در بنادر کشور پهلو گرفتند و این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۵۰ کشتی افزایش یافت.

تعداد مسافران کشتی‌های کروز اعم از ورودی به ترکیه، تردد از ترکیه به سایر کشور‌ها و مسافران ترانزیتی در سه ماهه نخست سال جاری با ۷۹.۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

در ژانویه سال گذشته ۱۲ کشتی کروز، در فوریه ۲ فروند در مارچ ۲۸ کشتی در بنادر کشور پهلو گرفتند، این تعداد در ماه‌های مشابه سال جاری به ترتیب ۱۸، ۵ و ۲۷ فروند بود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس