Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@04:12:30 GMT

قیمت روز ارزهای دیجیتال پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۷۹۸۹

قیمت روز ارزهای دیجیتال پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عرضه و تقاضا بیش از هر عامل دیگری بر قیمت تاثیر می‌گذارد. ارزش بازار بیت‌کوین در درجه اول تحت تاثیر تعداد کوین‌های در گردش و تمایل افراد برای پرداخت است. براساس طراحی، این ارز دیجیتال به ۲۱ میلیون سکه (کوین) محدود شده است و هر چه عرضه در گردش به این حد نزدیکتر شود، احتمالا قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسانات بیت‌کوین تا حدی ناشی از اعتقاد متفاوت به سودمندی آن به‌عنوان ذخیره ارزش و روش انتقال ارزش است. بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که بیت‌کوین ارزش خود را حفظ می‌کند و به رشد خود ادامه می‌دهد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱۷.۲۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۴۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۱۸.۶۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸.۴۵ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۶ دی ماه را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین ۴۳,۱۹۸ ۱,۲۷۷,۳۵۲,۶۲۲ اتریوم ۳,۴۷۷ ۱۰۳,۲۳۶,۲۹۲ تتر ۱ ۲۹,۵۳۳ بایننس کوین ۴۶۹ ۱۳,۹۴۷,۲۷۵ سولانا ۱۵۰ ۴,۴۵۸,۱۴۹

انتهای پیام/

کد خبر: 1124673 برچسب‌ها ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارز ارز دیجیتال ارزش بازار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد

به گزارش پارس نیوز، در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین